Два дні тому, у четвер, мені поталанило бути присутнім на прес-конференції, присвяченій актуальним проблемам розвитку сфери PR в Україні. І вона не мала б для даного блогу жодного інтересу, якби там не наводилися доволі цікаві порівняльні дані, щодо розвитку української та західної блогосфер.
Виявляється, потужні західні корпорації вже у цьому (тобто 2008-му) році, планують спрямувати у блогосферу не менше 25% свого PR-бюджету. Всього лише рік тому основні інтернет-спільноти про таку суму навіть помріяти не могли! Раніше основну частку цих коштів поглинало телебачення. Але, вочевидь переконавшись у низькій результативності телеповідомлень, міжнародні корпорації вирішили переглянути своє ставлення до інвестицій у зв’язки з громадськістю. І зовсім не дивно, що значна частина з них рушить саме до блогосфери. Адже саме тут найлегше знайти цільову і віддану аудиторію, яка здатна у декілька разів підвищити ефективність PR-повідомлень. Не кажучи вже про «вірусний» потенціал такого типу комунікацій.
А як думаєте, який відсоток бюджету на PR виділяється для роботи з блогами в Українських компаніях? ПРАВИЛЬНО!!! 0%!
Причин цьому можна відшукати безліч. Але основними з них є дві:
- нерозуміння компаній, як потрібно працювати із блогосферою;
- нерозвинутість української блогосфери.
Проте, позитивні зрушення вже почалися. Не дарма ж на подібних конференціях почали лунати розмови про блоги. І якщо раніше лише дуже незначний відсоток людей, які беруть участь у подібних заходах, могли похвалитися хоча б розумінням того, що таке блог, то сьогодні їм уже не потрібно цього пояснювати.
За станом розвитку сфери Інтернет, Україна вже не так безнадійно відстає від своїх західних сусідів. У економічному просторі витає відчуття, що саме всесвітня мережа може стати дуже потужним інструментом підтримки бізнесу. Хочеться вірити, що пройде зовсім небагато часу, перш ніж компанії почнуть на практиці застосовувати потенціал блогосфери. І тоді, переконаний, розвиток блогосфери продовжиться набагато швидшими темпами.
А хто від цього виграє? Звісно – бізнес. Але насамперед – прості блогери, які вже сьогодні фактично на волонтерських засадах вкладають свій час та зусилля у розвиток цієї непростої, але надзвичайно важливої і захопливої сфери.
Тож хочеться побажати всім нам натхнення і сил продовжувати улюблену справу. А результат не заставить себе довго чекати.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)