Створюючи блог – ви потрапляєте на «гребінь хвилі». Для мене основним індикатором зміщення інтересів суспільства із традиційних медіа в бік Інтернету є той факт, що перші все частіше і все натхненніше говорять про останні. У друкованих виданнях з’являються цілі Інтернет-рубрики (щось на зразок: «Про що говорять у блогах» чи «Погляд в інтернет»), а обговорення найостанніших тенденцій у всесвітній мережі – це вже не просто ознака хорошого тону, а майже обов’язок для середньостатистичного ЗМІ.
Навряд чи якісні друковані журнали у майбутньому повністю пропадуть. Але можна зі впевненістю стверджувати, що з плином часу їх кількість та тиражі будуть скорочуватися. І якщо сьогодні ще живі ті люди, які не уявляють собі ранкової кави без свіжої газети або журналу, то не виключено, що наступне покоління прекрасно обходитиметься ноутбуком, на який свіжі новини поступатимуть щохвилинно. І не відчуватиме жодних сентиментів щодо паперової інтелектуальної продукції.
Не менш яскраво про зміщення інтересів в бік Інтернету свідчать і тенденції на ринку реклами. Наприклад, українське друковане видання «Контракти» (ще одне підтвердження того, що паперові журнали люблять писати про Інтернет) доводить, що саме всесвітня мережа стане тим сегментом українського ринку реклами, який розвиватиметься найшвидше і куди, як наслідок, потечуть найбільші кошти. Якщо американська онлайн-рекламна індустрія зростає на 30-35% на рік, європейська – на 30-50%, то в Україні Інтернет-бюджети щороку збільшуються на 100%.
За найскромнішими підрахунками Інтернетом в Україні регулярно користується як мінімум 5 млн. людей. Для порівняння: в Чехії Інтернет-аудиторія сьогодні складає тільки 6 млн. мешканців. При цьому чеський ринок практично насичений (при населенні 10 млн. людей, Інтернетом користується 60% чехів). Потенціал українського ринку втричі вищий: кількість користувачів поки-що не перевищує навіть 20% населення. Протягом найближчих трьох-п’яти років Інтернет-аудиторія в Україні щорічно зростатиме щонайменше на 30%! І це за найпесимістичнішими прогнозами. Ви ж пам’ятаєте, що за даними Bigmir.net розмір української аудиторії Інтернету за один місяць зріс на 21%. Можна розраховувати, що в майбутньому ця тенденція тільки посилюватиметься.
Якщо ви давно вже думаєте про створення власного блогу, але до сих пір не втілили свій план у життя, можливо зараз самий час?
P.S.: Тим часом, поки українська частка блогосфери притихла і ледве-дихає (принаймні у моєму гугл-рідері оновлення з`являються вкрай рідко), Андрій Поданенко aka podarok написав у своєму блозі просто-таки виняткову за своєю корисністю статтю: “Спам технології. Дві сторони медалі”.
Особливо актуальна вона для мене, оскільки я ось уже кілька тижнів навчаю свого akismet-a (спам-фільтр), які коментарі є спамом, а які – ні. Так що, якщо ця зараза випадково вирішила, що ваш коментар – це спам – не переймайтесь. Я найближчим часом знайду його і відновлю справедливість, опублікувавши у блозі. Будемо сподіватися, що akismet дійсно порозумнішає (як обіцяють його розробники) і почне вправно сортувати повідомлення на “спам” і “не спам”…
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)