Автор фотографії: ppdigitalУявіть, що у вас є молоток, пилка, метр, багато дошок та цвяхи. Ваше завдання – зробити двері!
Аж раптом до вас підходить товариш із сусіднього дому і говорить: двері – це не так просто, як може видатися на перший погляд. Не існує жодного універсального посібника, який міг би допомогти зробити двері! Двері – це як мистецтво! Якщо у вас немає таланту для створення дверей – то ви ніколи не зможете їх зробити.
Нісенітниця, чи не так?
Тоді чому ж так багато людей вірить, що з блогами якось інакше? Що для того, щоб стати успішним блогером, потрібно «Боже одкровення» чи якийсь там вроджений талант?
Та нічого подібного!
Звісно, блог – це не двері. Його не можна створити за кілька годин, трішки помахавши молотком. Але я свято впевнений, що в природі існують дієві методи і практики, які здатні забезпечити блогові успішність.
Зрештою, унікальною особливістю будь-якого блогу є тільки його автор, а все інше – це запозичені успішні практики, які зарекомендували себе з найкращого боку в інших проектах. Саме тому немає нічого поганого у порадах блогерів-гуру, а також тих авторів, які діляться своїм досвідом ведення інтернет-щоденників.
Вміст, а не форма перетворюють книжку на бестселер. І якби Джоан Роулінг занадто переймалася формою, вона б вигадала якийсь інакший, ніж книга, спосіб опублікувати свої думки. Та й сама повість належала б не до жанру фентезі, а радше до якогось абсолютно нового жанру «гаріпотерентезі».
Але ж це не так. З «Поттером» відбувалося все точнісінько те саме, що й з іншими книгами, які не стали бестселерами. Вона так само друкувалася на папері у видавництві, її точнісінько так само продавали у книжкових магазинах та через інтернет, вона так само, як і інші популярні книги потребувала піару та реклами, з нею точнісінько так само працювали маркетологи. Зрештою, написана вона тими ж словами що й сотні тисяч інших книг для дітей, а в сюжеті використовуються ті самі «стандартні» ходи: пошук, переслідування, порушення заборон та покарання… Єдиною відмінністю була історія, розказана письменницею Джоан Роулінг.
Тому не варто заново винаходити велосипед. Не соромтесь переймати найкращий досвід. Але при цьому – завжди залишайтесь собою. І пишіть для людей!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)