Колись давно-давно, коли мобільні телефони були показником статусу, а Інтернет був маленьким і доступ до нього мали тільки обрані, світ не страждав від інформаційного перевантаження.
Сьогодні ж кожен пересічний користувач всесвітньої мережі має доступ до такого масиву інформації, що годі навіть мріяти про його поглинання чи, тим більше, переосмислення. Парадокс інформаційної ери полягає якраз в тому, що попри руйнування всіх бар’єрів між людьми та інформацією, отримати необхідні дані стає все складніше. Основною причиною цього є високий рівень інформаційного бруду. Іноді «інформаційні шуми» досягають такої інтенсивності, що відшукати потрібний «шматок електронного коду» стає практично нереальним.
Google – це класно. Але ні Google ні жоден інший пошуковик поки що не здатен (і не факт, що буде здатен у майбутньому) по-людськи систематизувати інформацію. Пошуковики вміють шукати за ключовими словами, але вони не здатні прочитати думки користувачів. Тому щонайменше 90% інформації, виданої пошуковиком, належатиме саме до розряду «інформаційного сміття».
Люди, які цінують свій час та зусилля, давно вже готові віддавати систематизацію корисної інформації на аутсорсинг. Чи, простіше кажучи, платити за її пошук та організацію.
Ви вже помітили, яким чином це пов’язано із блогосферою?
По суті, класний тематичний блог може (і навіть повинен) бути тим місцем, на якому «сходяться» всі дороги. Тобто джерелом, яке організовує інформацію і полегшує її пошук та сприйняття для відвідувачів.
Якщо ви ведете блог, скажімо, про цифрову фотографію – спробуйте зробити так, щоб користувач, опинившись на вашому ресурсі отримав всю необхідну інформацію, або, принаймні, вказівку до її місцезнаходження. Так, я знову говорю про «принцип дороговказу». Тому що саме здатність блогера допомогти користувачеві є гарантом лояльності відвідувачів.
Я на повному серйозі готовий «розцілувати» ту людину, яка допомогла мені вирішити певну проблему, після багатогодинних безплідних пошуків потрібного рішення в Інтернеті. І майже напевне знову повернуся до такого ресурсу! А Ви?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)