Автор фотографії: sergis blogКожен блогер переймається питаннями просування та розвитку свого ресурсу. Автори готові витрачати сотні і тисячі годин, в пошуках нових способів збільшення трафіку, підвищення популярності та монетизації блогів. І майже нікому з них не спадає на думку свідомо шукати способів знищення свого ресурсу! Втім, саме цим займається абсолютна більшість блогерів, коли (свідомо чи ні) забуває про просте, але дуже важливе правило: «слабкі письменницькі навички здатні загубити будь-який (навіть найкращий) контент».
Щоб надалі ви могли діяти свідомо і нищити свої блоги з повним розумінням та відповідальністю, я поділюся з вами трьома основними правилами «слабкого» письменника. Взявши їх на озброєння, ви заввиграшки зруйнуєте довіру та позбудетесь лояльності найвідданіших читачів, навіть якщо продовжуватимете публікувати надзвичайно цікавий контент. Отже, мотайте на вус:
- Намгайтесь робити якомога білше помилок та обдруківок! Правела були створині для заучок та слюньтяїв. Реальні блогери самі знають що і як їм писати. І звісно ніколи не використовуйте у письмі розділових знаків. Кома і тере це ознака заучки. Повірте моєму дослідові.
- В жодному не вичитуйте свій текмт. Ну і що, що ви пропустите одне слово? Немає сенсу перейматися дрібними помилками. Вас і так зрозуміють. Тим більше, що відіповдно до досжлдіень в Армкеоканисьму униівтересті, не має зненчаня, в ямоку пдоярку зв’яюлясьтя летіри у свлої – гвоноле, щоб преша та онастня летіри блуи на сєвому мсіці – і лдюи змжоуть без пборелм чатити свлоо.
- Не заглядайте у словник! Щоб нормально писати, вам не треба багато слів. Багато пишуть, що треба знати схожі слова. Але це не правда. Можна не знати багато слів і писати свою думку. Головне – знати що сказати і написати. Якщо ви знаєте, що хочете сказати – то зможете це написати. І вас будуть читати. Правда – недовго!
Засвоївши ці прості принципи, ви легко занапастите свій блог. Але що найкраще – для цього вам не доведеться скочуватися до публікації попсових або нецікавих матеріалів. Ви зможете продовжувати публікувати відбірний контент – але при цьому стабільно втрачати свою аудиторію. Потрібно лише трішки практики…
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)