Питання, винесене у заголовок, може видатися занадто філософським. Хтось навіть скаже, що на нього не існує чіткої відповіді. Але тільки на перший погляд! Якщо замислитися – відповідь є. Їх навіть дві!
Отже, щоб стати популярним блогером, слід:
1) стати популярним;
2) стати блогером…
або навпаки:
1) стати блогером;
2) стати популярним…
Для унаочнення давайте розглянемо наступну схему, із сайту карикатур Cartoon Crunch:
Задумався над цією схемою… Адже й справді так! Усі блоги можна умовно розділити на дві категорії: щоденники популярних людей і просто блоги. При чому відомим особистостям, зазвичай, абсолютно байдуже, коли, про що і як вони пишуть. Хтось таким чином підтримує свій бренд (який, відверто кажучи, і без блогу непогано «сяє»), а хтось – просто віддає данину моді.
Популярним особистостям (тим, які спершу досягнули відомості, а вже потім завели блог на професійну тематику) здебільшого начхати на правила ведення блогів – вони просто пишуть.
Наведу один приклад з власного досвіду. У минулі четвер та п’ятницю мені поталанило бути присутнім на першому українському форумі маркетинг-директорів. Звісно ж, серед презентацій форуму були й такі, що стосувалися блогів та феномену Web 2.0 (чомусь мене це вже не дивує). Одним з доповідачів був Ігор Манн, гуру російського маркетингу (за версією видавництва «Пітер») та засновник видавництва бізнес-літератури «Манн, Іванов і Фербер». Навряд чи вас здивує, що у нього також є власний блог. Але цікаво інше – як Ігор Манн висловлюється про себе в ролі блогера: «…відразу попереджую, що блогер з мене поганий. У мене немає часу на активне спілкування з читачами. Я дуже-дуже-дуже рідко відповідаю на коментарі інших блогерів. Люди, які розуміються на темі, мабуть, мене засудять – адже правило номер один блогера – бути в діалозі. Мушу визнати, що це правило мною нещадно порушується».
Для людей же, які ще не стали відомими, ведення тематичного блогу може стати першим кроком до публічності. Принаймні, власний щоденник – один із найпростіших способів «подати голос».
Висновок зі всього вищесказаного простий – якщо ви відома особистість – то ваш блог стане популярним не залежно від зусиль, вкладених у його розвиток. Потрібно просто писати. Якщо ж у житті ви ще не досягнули визнання, то сам по собі щоденник не зробить вас популярними. Потрібно багато і наполегливо працювати, перш ніж ви доведете, що чогось варті і отримаєте постійних лояльних відвідувачів. І навряд чи це можливо, якщо блог для вас – забавка на кілька днів…
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)