Немає жодного значення, чи плануєте ви у майбутньому заробляти на своєму блозі – перший продаж доведеться зробити у будь-якому разі! Інакше, навряд чи вдасться створити якісний тематичний ресурс. Тому що перший продаж – це продаж самому собі! А якщо навіть ми самі сумніваємось у потрібності власного ресурсу, то чи можна розраховувати на те, що його вважатимуть корисним інші?
Пишучи пост до блогу, я люблю ставити собі запитання: А чи сам я прочитав би його до кінця? Якщо відповідь заперечна, я намагаюсь відшукати ті недоліки, які псують запис та враження про нього потенційного читача. Тому, коли нарешті пост з’являється у блозі, я майже на 100% впевнений, що він сподобається читачеві.
Насправді, вочевидь, все не так ідеально і безхмарно. Далеко не кожен запис буде цікавий підписникам! Не над кожним будуть задумуватися. Більше того, навіть найлояльніші читачі, вочевидь, не кожного дня знайдуть час, щоб завітати на мій блог. Але це не має жодного значення!!!
І знаєте чому?..
Тому що я здійснив перший продаж – продаж собі. І відтепер можу без зайвих карань та приступів сумління працювати над створенням контенту, тоді як кількість читачів буде поступово зростати.
Припустімо, ви також здійснили свій перший продаж.
А що далі?
Якщо йдеться про блоги – то другим логічним кроком буде природнє нарощування читацької аудиторії.
Мушу визнати – мені не надто подобається слово «трафік», яке прижилося серед програмістів та ІТ-шників. Адже трафік може бути штучним, викривленим, нагнаним… І якщо, наприклад, у вас є 100 лояльних читачів, які заходять щоденно, а одного дня, завдяки виходу в топ своєю статтею у новинній мережі ви отримаєте ще 900 відвідувачів – то трафік зросте у десять разів. Але чи зміниться кількість лояльних читачів?..
Втім, проблеми якості трафіку – це тема для ще однієї тривалої дискусії.
Запитання полягає ось у чому: Якщо трафік із соціальних мереж має настільки невисоку якість, то чи варто взагалі ним користуватися?
На моє тверде переконання: ВАРТО! Тому що навіть якщо одна людина із 900 нових відвідувачів в результаті стане вашим лояльним читачем – значить гра була варта «свічок». В іншому разі трафік із соціальних мереж не мав би жодної цінності для тематичних блогів.
До речі, як на мене, приблизно те саме стосується і трафіку із автоматичних обмінників посиланнями (на зразок того, яке стоїть на сайті Артемія Лебедєва). На власній шкурі відчув його дію: близько 20 уніків за два дні. Це, звісно, крихти! Але для щойно створених блогів – цілком зійде. У випадку з автоматичним обміном діє те саме правило, що і з соціальними мережами: трафіку багато, але якщо хоча б одна людина стане постійним відвідувачем – це вже дуже класно!
Втім, не варто забувати, що участь у публікації соціальних новин і обмін посиланнями не повинні шкодити контенту. Іншими словами – не варто посилатися на Лебедєва тільки задля того, щоб отримати траф із його сайту, як це роблять деякі сучасні блогери. Але якщо по контексту посилання вам підходить – посилайтесь на здоров’я. Думаю, саме це мав на увазі Безлімітчик у одній із наших останніх дискусій (не знаю, правда, чи можна це назвати дискусією) у коментарях.
Висновок – простий. Якщо ви зробили перший продаж – тобто продали ідею блогу самому собі, – значить настав час зробити другу – «продати» (звісно, не у прямому сенсі) контент свого блогу своїм читачам. А це легше зробити, якщо ви цілеспрямовано і свідомо займаєтесь пошуком цільової аудиторії, а не чекаєте, поки вона знайде вас сама. Тож, успіхів вам! І нехай ваш перший продаж не буде останнім!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)