Автор фотографії: Southern Foodways AllianceЗдобуваючи популярність, блогери зазвичай стають схожими на великі міжнародні компанії (тобто стають повільними, незграбними і водночас – самовпевненими)!
Думаю, ви й самі неодноразово помічали, що разом зі зростанням аудиторії та показників лічильника Feedburner, автори починають рідше писати до блогу, відповідати на коментарі, ігнорують своїх відвідувачів, більше лінуються, а часто – попросту забувають про свій блог.
Сьогодні стало модним стверджувати, що компанії все частіше поводяться, як блогери. Вони намагаються встановити контакт зі споживачами, миттєво реагують на зміну поведінки клієнтів, тощо.
Втім, правда і протилежне – популярні блогери починають поводитися як великі і незграбні компанії. Іноді складається враження, що вони забули, про тих людей, які допомогли їм досягнути вершини – їхніх відвідувачів.
Чесно кажучи, я навіть не знаю, чи можна якимось чином (окрім певного внутрішнього вольового рішення) зарадити цій ситуації. Та все ж хочеться вірити, що розвиваючи свій ресурс, ми ніколи не забуватимемо про тих, хто перетворив нашу мрію на реальність!
Не варто дозволяти блогерському «ожирінню» взяти верх над розвитком!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)