• Винятковий контент?

    Мені здається краще сказати “унікальний”, а то якось не звучить 😉

  • “Унікальний” контент в інтернеті набув технічного значення – тобто такий, який не повторюється. Само собою зрозуміло, що контент повинен бути унікальний. Але унікальний – не обов”язково означає якісний.

    Натомість “винятковий” – це єдиний у своєму роді, найкращий, неперевершений. Коли йдеться про брендінг – то йдеться саме про винятковий контент. Хоча, звісно, ці слова дійсно дуже близькі за значенням. І їх можна вживати як синоніми.

  • Pingback: Кінь пржевальського та блоґґінґ | Монетизація блога()

  • Так вже повелося, що вимоги до блоґів, а тим паче до персональних блоґів, як правило, зменшені/понижені. Це й недивно. Важко засуджувати власника такого блоґу, оскільки в кожного свій смак і вміння (вони ж не обов’язково професіонали в цій сфері), не всі знають основи Фотошоп чи HTML, веб-програмування, тощо. Частково через це, а частково через легкість і зручність блоґери, як правило використовують популярні “двигуни” + якусь із стандартних тем. В такому разі мова про оригінальний дизайн не йде (хіба-що змінено якісь дрібнички в темі). Унікальних логотипів (не “фабричних” 🙂 ), по правді, є також не багато. Залишається ексклюзивний контент (за яким можна впізнати блоґера) і це немало. Не забуваймо, контент – король 😉

  • Дякую, Ігоре. В більшості випадків трапляється саме так, як ви написали! Щоправда, кількість тем для популярних двигунів сьогодні настільки велика, що обрати оригінальне оформлення для свого блогу не складає особливої проблеми. А якщо додати до цього можливість вручну міняти код… (правда для цього не завадить знати хоча б найпримітивніші основи HTML) – тоді проблеми з дизайном взагалі відпадають.

    З логотипами – важче. Іноді складається враження, що кожен так і мріє вхопити собі якийсь популярний дизайн (який до того ж належить всесвітньовідомій компанії).

    А взагалі – дуже правильно сказано – ні дизайн ні логотипи не мають значення, якщо на блозі немає чого читати! Content is a king!

  • я б сказав, щоб зробит не лише блог а й себе брендом, потрібно писати(робити) від душі але й зрозумом

  • Яскраво упізнаваний бренд – лише половина роботи. Він почне працювати тоді, коли контент окупить час, затрачений на його створення.
    Я особисто працюю над брендингом усіх своїх проектів.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.