Іноді у мене складається враження, що блогерсько-манімейкерсько-СЕО-шний сегмент світової блогосфери збожеволів на темі пошукової оптимізації. Про це пишуть всі, кому не лінь. І гаразд ще СЕО-шники – у них професія така. Але ж усі інші?…
А може попросту я ще не доріс до розуміння важливості даного феномену? Може й справді пошуковий трафік – це панацея для кожного сайту у неосяжній і безкраїй мережі Інтернет. Тож помолімося Гуглу, і нехай буде милостивий до нас великий Яндекс…
Але якщо замислитися… чому веб-майстри так багато уваги приділяють пошуковій оптимізації, постійно відстежуючи найпопулярніші запити, за якими знаходять їхній ресурс, і так мало звертають увагу на людей, які приходять на блог через закладки або (що набагато краще) – безпосередньо вводячи адресу сайту у своєму браузері? Адже саме ці, останні, є найлояльнішими відвідувачами та читачами. Якщо вже людина запам’ятала вашу адресу і вручну набиває її на клавіатурі – то це про щось та й свідчить?..
Я в жодному разі не заперечую важливість пошукового трафіку. Зовсім ні! Зрештою, людям же потрібно якось знаходити сайти в Інтернеті! Але не варто перегинати палицю. Агресивна пошукова оптимізація (не кажучи вже про всі «чорні» її методи) не веде ні до чого, окрім засмічення видачі пошукових результатів.
От візьму я – і оптимізую свій блог під словосполучення «Київська нерухомість». Кому від цього стане тепліше? Постійним відвідувачам блогу, які від сьогодні і надалі натикатимуться на фрази, які аж ніяк не пов’язані із реальною тематикою ресурсу? Чи може користувачам, які зайдуть на сайт через пошуковик, намагаючись знайти дешеву квартиру у Києві?
«Але ж ні!» – заперечите ви! Автори зазвичай оптимізують свій сайт не абияк – а під чітко окреслену тематику!
Втім, в реальності, фактично будь-яка оптимізація – це намагання отримати більше трафіку, не надаючи користувачам більше цінності.
Хорошому блогерові варто прагнути не до пошукової, а до контентної оптимізації. Перейматися більше не найрозповсюдженішими ключовими словами, через які знаходять їхній блог, а змістом ресурсу – тим, заради чого і приходять відвідувачі.
Майже вся сучасна інтернет-індустрія базується на кількох потужних ресурсах-монополістах. Для світової мережі – це Google, для Росії – Яндекс та Google. Варто потужному пошуковику змінити алгоритм підрахунку рейтингу – як міні-бізнес багатьох оптимізаторів переживе крах. Більше того, отримання прибутку багатьма сайтами повністю залежить від гігантів світової мережі. Принаймні у світовій ланці Інтернету існує безліч сайтів, вся монетизація яких базується на Гугл АдСенс. І якщо завтра монополістові щось не сподобається у роботі сайту – горе-оптимізатор може залишитися без засобів до існування.
Мені дуже подобається фраза: «Слід більше переймайтися не пошуковим трафіком, а кількістю читачів на лічильнику Feedburner-а. Якщо ця кількість достатньо висока – тоді вам байдуже, який настрій у співробітників Яндекса та Гугла».
А на кого більше орієнтуєтесь ви? На випадкових перехожих, які ненавмисне втрапили на вашу сторінку і без зайвих вагань покинуть її назавжди? Чи на лояльних читачів, які по тричі на день заходять на ваш ресурс, щоб перевірити, чи не з’явилося нових статей? Можливо, успішність блогера залежить саме від відповіді на це запитання…
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Оптимізація сайтів для пошукових машин « GrAndSE’s blog ()