Цього разу запис до рубрики «Вчимося писати» буде дещо нестандартним. Вся справа в тім, що в ньому йтиметься не стільки про те, як навчитися краще писати до блогу, скільки про те, як застосувати свої блогерські звички для покращення письменницьких навичок.
Може хтось і не здогадувався, що пишучи до блогу кожного дня, ми тим самим розвиваємо своє письменницьке чуття. А воно, в свою чергу, може бути застосоване при написанні бізнес-планів, пропозицій, подяк, есе та навіть звичайних електронних листів до колег та клієнтів. Для цього під час написання будь-якої кореспонденції слід мислити, як блогер. Принаймні, так вважає один із найпопулярніших у світі бізнес-блогерів Сет Годін.
- Використовуйте заголовки! Хто сказав, що ділова або будь-яка інша кореспонденція повинна подаватися «одним шматком». Якщо вона адресується людям – то варто потурбуватися про зручність для сприйняття.
- Не забувайте, що у людей завжди є вибір. У світі сьогодні налічується більше 80 мільйонів блогів. Якщо ви не зумієте прикувати увагу читача до своїх статей – вони з легкістю знайдуть щось цікавіше. Саме тому блогери намагаються писати інформативні і цікаві статті, від яких важко відірватися. Чому б не застосовувати те саме правило при написанні, скажімо, бізнес-пропозицій?
- Доповнюйте, доповнюйте і ще раз доповнюйте. Для того, щоб людина запам’ятала основну думку, яку ви хочете до неї донести, слід сказати, про що ви плануєте їй розповісти, потім розповісти про це, а потім нагадати, про що ви щойно розповідали! Зрештою, блогерам не обов’язково розповідати все за один раз. Можна публікувати багато коротких заміток кожного дня.
- Блогери ніколи не уникають корисних посилань на інші сайти. Вони чудово розуміють, що якщо блог цікавий і корисний, то такий лінк не стане причиною, щоб людина назавжди покинула його. Читачі повертаються туди, де знайшли відповіді на свої запитання, отримали цінну пораду чи просто гарно провели час.
- Інтерактивність – основний рушій для підвищення лояльності. Існує точка зору, до якої люди завжди прислухатимуться більше, ніж до вашої – їхня власна. Не варто забувати про це, створюючи блог. Дайте людям можливість висловлювати свою думку та активно дискутувати і вони полюблять ваш ресурс.
- Не бійтесь списків. Люди люблять списки.
- Нагадуйте про себе час від часу. Якщо ви на довгий час залишите свій блог, то втратите значну частину активних відвідувачів. Лояльні залишатимуться довше – але і їхня увага не буде вічною. Зрештою, люди тримають ваш блог у рідері для того, щоб читати, а не просто так!
- Не крутіться навколо головної думки – намагайтесь говорити прямо і зрозуміло. Лише 20% інформації можна передати словами! Погодьтесь – це зовсім не багато. Тож чи варто додатково зменшувати цей відсоток, навмисне приховуючи основну ідею статті?
Ось такі сьогодні поради! І не лише для блогерів.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)