Не знаю чи є сенс вважати цю подію знаковою для української блогосфери, але оскільки йдеться про наших найближчих сусідів, то не згадати про неї просто не можу. Отже, яндекс знову, вже вкотре, провів оцінку російськомовної блогосфери. Україна там також фігурує! Хто б сумнівався – адже ми вносимо непосильний вклад у її розвиток! Серед всіх країн саме Україна знаходиться на другому місці (після Росії) за кількістю російськомовних блогерів.
Цікаво, чи міг би якийсь гігант української ланки Інтернет провести настільки ж глибинне і якісне дослідження української блогосфери. Ну, зрештою, у нас же є І.UA (нещодавно бачив їхню рекламу на київських маршрутках), і Мета, і Бігмір…
Але давайте ближче до тіла! Отже, за даними яндексівського «пошуку по блогах», якщо за період з квітня 2007-го по листопад 2007 зростання російської блогосфери склало 55%, то за останні півроку (листопад 2007 – квітень 2008) кількість блогів рунету збільшилося лише на 23%. Про що це може свідчити? Вочевидь, феномен блогів тут досягнув свого максимального зростання, а російські користувачі «наситилися» послугами Livejournal та Liveinternet і уже не так прагнуть ділитися своїми особистими враженнями з віртуальними друзями. Можна сподіватися, що таке скорочення інтересу до щоденникового жанру стане початком масового розповсюдження феномену тематичних блогів. Адже на відміну від перших, перед другими щодня відкриваються все нові й нові перспективи і можливості.
В аналітичній службі яндекса припускають, що тепер «щоденникова» ланка рунету не хоче тратити час на пости і віддає перевагу «швидкому» спілкуванню (тобто з допомогою соціальних мереж – Одноклассники, Вконтакті).
Найчисленнішою віковою групою у блогах є автори від 18 до 24 років. Втім від них не далеко відстали 25-34-х річні користувачі. А останні виявляються навіть більш активними коментаторами.
80% російськомовних блогів створюються в Росії. Всі інші – в країнах СНД, серед яких на першому місці Україна з її майже 200 тисячами російськомовних блогів.
Робимо висновки, панове. І чекаємо, поки якийсь із українських «гігантів» не проведе подібного дослідження на вітчизняних теренах.
А поки-що читаємо повну pdf-версію дослідження, проведеного Яндексом.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)