- Ви не готові наполегливо розвивати свій блог протягом тривалого часу. Перш, ніж блог досягне зрілості і набуде достатньої кількості постійних читачів, може минути чимало часу. Це одна із основних причин, чому більшість «молодих» блогерів так ніколи й не досягають зрілості. Написавши десять постів, вони очікують, що зусилля будуть винагороджені сторицею. Втім, миттєвий «злет» блогів трапляється вкрай рідко – якщо вам дуже пощастить. Зазвичай встановлення стабільного потоку відвідувачів вимагає значних інвестицій часу та зусиль. Наприклад, практично кожен блог, який входить до Technorati’s Top 100 blogs існує не менше трьох років. А ви готові розвивати свій ресурс стільки часу?
- Ви не готові витрачати час на створення корисних та регулярних записів. Якщо бути до кінця відвертим – створення якісного та відвідуваного блогу зазвичай вимагає наполегливої щоденної праці. Більшість блогерів публікують свої записи щоденно (а дехто – кілька разів на день). Поєднайте цей факт із попереднім твердженням про те, що «перш, ніж блог досягне зрілості, може минути кілька років» – і ви отримаєте приблизне уявлення про об’єм роботи. Чи готові ви настільки віддаватися блогерській справі?
- Ви забуваєте про те, що ведення блогу – це не лише написання постів. Попри той факт, що контент – усьому голова, і якщо ви не будете забезпечувати читачів винятковим контентом – про успішність можна забути, все-таки блогінг – це не лише створення контенту. Кожного дня блогерам доводиться вирішувати безліч інших практичних завдань та викликів. Це і модерація коментарів (адже популярні блоги – першочергова ціль для спамерів та провокаторів), і дизайн (добре, якщо ваш блог чимось виділяється на фоні сотень і тисяч подібних щоденників) і маркетинг (читачі не з’являються нізвідки – значна частина з них приходить на ваш блог завдяки вдалому просуванню) і т. д. і т. п. Перелік технічних та інших завдань може несподівано звалитися на блогера «як сніг на голову». Втім, радує вже хоча б те, що здійснюючи активну діяльність в блогосфері, ви так чи інакше будете постійно набувати і вдосконалювати блогерські навички.
- Ви забуваєте про те, що блог може зашкодити вашій репутації. Блог – чудовий інструмент для створення репутації. Втім, якщо ви не будете дотримуватися простого але важливого блогерського етикету – нове хобі може зіграти з вами злий жарт. Таким чином ви не лише не створите собі позитивного іміджу – але й зруйнуєте те, що вже маєте. Слід пам’ятати, що публікація своїх думок у блозі – процес незворотній. Звісно, ви можете видалити пост, в якому «ляпнули» дурницю. Але «дурниця» за цей час може «розповзтися» по мережі. Тому варто особливо стежити за фактами, настроєм та емоціями, які використовуються у постах. Уникайте агресії. Не критикуйте без причини. «Не плюйте в криницю». Зрештою, ви взаємодієте не з безликими «віртуалами», а з живими людьми.
- Ви ігноруєте той факт, що ведення блогу – процес, який залежить не лише від вас, але й від ваших читачів. Якщо ваша «писанина» нікого не цікавитиме – ви ризикуєте перетворитися на «смітник» ідей. Блоги – це не новинні сайти. Їхня основна мета – сприяти дискусії. А за внутрішньою ідейною організацією вони повинні радше бути схожі на форуми, ніж на архів інформаційних записів. Це означає – що вам слід навчитися спонукати читачів до розмови, до комунікації з вами та між собою.
Автор фотографії: ~Twon~
Якщо ви не готові навчатися і постійно удосконалювати свої блогерські навички, про які йдеться вище – можливо вам не варто заводити блог, а краще звернутися до якогось іншого інтернетного жанру?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)