Автор фотографії: DerrickTКоли ми створюємо сайт, блог чи просто публікуємо статтю в інтернеті – то у більшості випадків сподіваємося, що відвідувач здійснить певну дію. Наприклад – стане підписником, постійним читачем, новим клієнтом тощо.
Насправді ж змусити відвідувача здійснити корисну дію не завжди так легко, як може видатися на перший погляд. У кожного свої вподобання, кожен сприймає інформацію під власним унікальним кутом зору… ми не можемо (і не маємо права) вимагати від читача зробити те, що суперечить його інтересам. Саме тому більшість блогерів через деякий час зневірюються у власних силах і відмовляються від спроб конвертувати свою аудиторію (тобто перетворювати відвідувачів на лояльних читачів, від яких користь для блога незрівнянно вища, ніж від випадкових «гостей»).
Трафік
На найнижчій сходинці піраміди інтернет-аудиторії знаходяться унікальні відвідувачі (хости) та перегляди сторінок (хіти). Залучаючи на свій сайт відвідувачів, ви отримуєте трафік. Та чи якісний він? Запитайте в будь-якого спеціаліста з пошукової оптимізації – і він розповість як змусити відвідувача зайти на ваш сайт. Проте, навряд чи такий відвідувач зацікавиться розміщеною у вас інформацією чи, тим більше, хоча б колись у майбутньому знову повернеться до вас.
Читачі
На другій сходинці піраміди інтернет-аудиторії знаходяться читачі. Перетворити відвідувача на читача зовсім не так легко, як може видатися на перший погляд – для цього вам щонайменше потрібно запропонувати йому цікавий або ж корисний матеріал. Інакше у такого відвідувача ніколи не буде мотивації повторно заходити на ваш ресурс.
Саме читачі в майбутньому стають підписниками блогу. І якщо ви хочете, щоб люди знову і знову поверталися на ваш сайт – значить настав час серйозно задуматися над контентом. Читач повинен не лише одноразово отримати необхідну йому інформацію, але й повірити, що у майбутньому тут з’явиться щось варте його уваги. Якщо ви зумієте переконати в цьому читача – він обов’язково повернеться.
Лояльні читачі та фани
Якщо ви дотримуєтесь своїх обіцянок і на постійній основі публікуєте якісний контент – тоді у вас є шанс перетворити звичайних читачів на лояльних. Це найвища сходинка піраміди інтернет-аудиторії. Саме тому досягнути цього зовсім не легко. І щоб зробити це, вам потрібно забезпечити клієнта (відвідувача, читача) найвищим рівнем якості вашого продукту чи послуги. В даному випадку йдеться про винятковий контент та вашу готовність при нагоді допомогти кожному відвідувачеві. Мені подобається англійська фраза: «try to be insanely useful». Будьте «навіжено корисними» і лояльні читачі до вас потягнуться.
Підсумок
Тож, якщо ви хочете отримувати справжнє задоволення від своїх дій в онлайні – не обмежуйтесь залученням трафіку та пошуковою оптимізацією, яка підніме ваш сайт у пошуковій видачі за найбільш популярними ключовиками. Зробіть ще один крок назустріч відвідувачам. Думайте не про Google та Yandex, а про стосунки з людьми, які витрачають свій час та енергію, заходячи на ваш блог. Саме довіра (а зовсім не міфічний трафік чи рейтинг technorati) – це найкоштовніший ресурс, який може отримати і який повинен понад усе цінувати професійний блогер!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)