Кількома тижнями раніше в «Українській блогосфері» вже публікувався перелік найбільш впливових блогів у світі. Він викликав неабиякий інтерес серед відвідувачів. Сьогодні ж мені хочеться поділитися переліком найбільш високооплачуваних блогерів у світі, опублікованим у журналі MadEconomist. І якщо критерії відбору учасників до рейтингу «найбільш впливових блогів» так і залишилися невідомими, то із «найбільш високооплачуваними блогами» все зрозуміло. Критерій тут тільки один – прибуток!
Готові дізнатися, хто і скільки заробляє завдяки своєму хобі?
- Маркус Фрінд (Markus Frind). Маркус, власник ресурсу PlentyOfFish, завдяки своєму хобі заробляє більше 3 млн. доларів на рік.
- Като Леонард (Kato Leonard). Като заробляє більше одного мільйона доларів.
- Джейсон Калаканіс (Jason Calacanis). Джейсон, як і попередній блогер заробляє більше мільйона доларів на рік.
- Тім Картер (Tim Carter). Тім Картер відомий завдяки своєму AskTheBuilder, який приносить понад $ 500 000 на рік тільки на AdSense.
- Розалінд Гарднер (Rosalind Gardner). Розалінд Гарднер працює у сфері партнерського маркетингу (affiliate marketing) і заробляє близько $500 000 завдяки численним проектам.
- Стів Павліна (Steve Pavlina). Стів досягнув популярності завдяки напів-езотеричному поп-психологічному «давайте любити всіх» стилю і став дуже успішним блогером. Його прибуток ($ 40 000 на місяць – тобто близько $500 000 на рік) повністю надходить із StevePavlina.com через AdSense та просування продуктів своїх колег поп-психологів.
- Меттер Деймлер (Matther Daimler). Меттер заробляє приблизно стільки ж, скільки і Стів.
- Джоел Комм (Joel Comm). Джоел – це гуру AdSense і колишній співробітник Yahoo! Games. Він дуже активно просуває свою електронну книжку, оскільки отримує на цьому непоганий прибуток.
- Хосе Рібейрас (Jose Ribeiras). Хосе заробляє чверть мільйона доларів на рік, що дозволяє йому посісти дев’яте місце у цьому списку. Він єдиний іспаномовний блогер, який зумів потрапити у список блогерів-багатіїв.
- Шерон Мегуайр (Sharon Maguire). Кожен раз, коли Ви заходите до AdSense, ви бачите її сайт. Пам’ятаєте цей сайт із собакою? Її прибуток складає близько $250 000 на рік.


Коментарів: 25
квітня 28, 2008 @17:23
Цікаво. А для українскьї ланки блогосфери хтось таким займається. Було б цікаво прочитати..
квітня 28, 2008 @17:39
Не думаю, що в УАнеті можна так заробляти. Навіть великі портали, накшталт, Ukr.Net чи не приносять такого прибутку.
квітня 28, 2008 @17:50
Думаю, Конспіратор правий. Якщо хтось і заробляє в УАнеті, то суми на кілька порядків менші. Вся справа в тому, що наведені вище ресурси в першу чергу орієнтуються на розмір аудиторії. Україномовним блогам при всьому їхньому бажанні буде дуже важко перевершити провідні англомовні сайти. Аудиторія, м”яко кажучи, скромніша.
квітня 28, 2008 @18:51
Та й на Адсенс у нас не розженешся. Мала релевантність + низький CTR у порівнянні з США роблять своє діло. Думаєте, чого найпопулярніші сайти країни – Корреспондент чи Хайвей не кладуть собі Адсенс. Набагато більше приносить пряма продажа реклами та банери.
Цікава стаття, дякую.
А з блогерів уанету я думаю, найбільше заробляє Безлімітчик
квітня 28, 2008 @18:59
Просто він, єдиний, хто прямо говорить про свої прибутки. Мало хто ще там заробляє, але мовчить про це
квітня 28, 2008 @19:02
Ну а інших таких, щоб багато заробляли безпосередньо на будь-якому виді реклами, я ще не зустрічав.
квітня 28, 2008 @19:47
Єдиний спосіб, як на мене, для українського блоґера (якщо звичайно він має хист і вміння до блоґування) заробляти декілька тисяч американських долярів в місяць – це вести свій блоґ однією із популярних в мережі Internet мов. І це зовсім не українська,
чи російська
В трійці – англійська, іспанська, китайська. Звичайно трапляються дива, але … навряд. Тому, дорогі блоґери, для помітних прибутків потрібно або вести блоґ на популярній мові, або зробити ще одну мовну версію власного творіння (повторюсь, це моя думка на сьогодні). Це реалії життя. Або чекати поки україномовних користувачів мережі стане значно більше, ніж оприлюднені в УАнеті 6-8 млн. осіб. І навіть при 25-30 млн. ви не зможете розраховувати на ті ж прибутки, що у англомовних чи іспаномовних блоґах.
квітня 28, 2008 @23:02
hellveen, я також не зустрічав. Можливо, справа в тім, що дуже багато українців ведуть російськомовні блоги (і заробляють на них)?
virua, якщо орієнтуватися на AdSense – тоді ти правий! Але якщо мислити ширше, переконаний, ні за якими мільйонами трафіку гнатися не потрібно. Головне якість, а не кількість. І до речі, якщо мені не зраджує пам”ять, деякі російські блогери вже заробляють тисячі.
квітня 29, 2008 @9:51
2jarofed: Залюбки погоджусь з хибністю своїх поглядів і подивлюсь на їх блоґи. Наведи приклади. А то зараз це (“деякі російські блогери вже заробляють тисячі”) лише слова та й ще важливо дізнатись на які теми вони пишуть. Тисячі!? Чого? Доларів чи рублів
“… ні за якими мільйонами трафіку гнатися не потрібно…”
А я про це і не говорю. Думка така: з 100 тис. відвідувачів згадана jarofed “якість” теоретично буде вища, ні ж з 1 тис.
квітня 29, 2008 @10:52
А що тут думати? Заходиш на і дивишся там першу п”ятдесятку або навіть сотню блогів. Переконаний, що як мінімум половина з них заробляє більше тисячі доларів (не рублів, звісно). А інша половина не заробляє тільки тому, що ніколи не переймалася монетизацією своїх блогів.
Якщо конкретно і з сумами, то Давидов заробляє на російськомовних проектах 7к доларів, а Маулнет більше 1к тільки на банерній рекламі.
Щодо якості, можна з тобою погодитися. Втім, якщо сайт орієнтується виключно на якість, навряд чи він гнатиметься за трафіком як самоціллю. І при цьому, маючи 1000 відвідувачів зароблятиме більше, ніж інші зі 100к.
квітня 29, 2008 @11:31
>”… якщо сайт орієнтується виключно на якість, навряд чи він гнатиметься за трафіком як самоціллю. І при цьому, маючи 1000 відвідувачів зароблятиме більше, ніж інші зі 100к.”
Все так і не так. Я натякаю на те, що серед більшої кількості потенційних відвідувачів буде й більша цільова аудиторія. Візьмемо, до прикладу, продуктовий базар. Гадаю, що ви погодитесь з тим, що продавати товар в центрі міста, де кількість потенційних покупців більша, вигідніше, ніж на окраїні міста, де покупців мало.
квітня 29, 2008 @11:48
Та це зрозуміло! Я й не намагаюся довести протилежного. Я просто пробую показати, що наявної в Україні аудиторії Інтернету вже цілком достатньо, щоб отримувати вагомі прибутки із сайтів. Головне – підходити до цього процесу креативно. Не AdSense-ом єдиним, як то кажуть…
квітня 29, 2008 @12:10
jarofed says: “Я просто пробую показати, що наявної в Україні аудиторії Інтернету вже цілком достатньо”
Це лише слова.
квітня 29, 2008 @12:33
Ну якщо прикладів стенделон блогів, які при відвідуваності 1к – 5к уніків заробляють >1к доларів на місяць замало – тоді так! Це лише слова!
квітня 29, 2008 @12:34
Дискусія у вас вийшла у стилі “вірю-не вірю”
квітня 29, 2008 @12:39
Покажіть мені, пане jarofed, серед “топ стенделон блогів Яндекса” хоча б один україномовний.
2hellveen: А дискуя у нас дійсно виглядає: “я переконаний” – “а де факти?”
квітня 29, 2008 @12:42
Ну на першій сторінці звісно укрмовних не буде, а от далі можна їх і знайти
наприклад, блогорідер)
хоча ще невідомо, чи хтось з них шось заробляє.
можна ще дивитись UA TOP Bloggers, але там половина – ЖЖ.
квітня 29, 2008 @12:45
> “хоча ще невідомо, чи хтось з них шось заробляє”
В тому той справа, hellveen.
квітня 29, 2008 @13:45
Так Сергію, про блогорідер я знаю. Пам”ятаю навіть, коли він входив до верхньої п”ятсотки кириличних блогів за версією Яндекса! А це дійсно дуже круто.
Ігоре, у нас, схоже, якесь тотальне непорозуміння виходить. Я хіба писав, що хтось із українських блогерів заробляє більше тисячі доларів? Покажіть мені це! Навпаки, я солідарний з хелвіном, що може заробляє, а може й ні. А якщо й заробляє – то не афішує цього!
Натомість, я говорю, що є приклади, коли блог із тисячею – п”ятьма тисячами відвідувачів заробляє пристойні суми. І ці приклади я вже навів. Якщо покопатися – можна знайти ще. Зрештою, в мене ніколи не виникало завдання провести аналітичне дослідження заробітку кириличних блогів.
Думаєш, український блог не здатен досягнути трафіку >1000 уніків? А якщо здатен – значить всі передумови до заробітку є. Рано чи пізно хтось із цього скористається, якщо досі не скористався. (число 1000 уніків є умовним, бо починати монетизацію можна і з куди більш скромними показниками)
І зовсім інша справа, що якщо український блог орієнтуватиметься виключно на AdSense – то навряд чи у нього вийде вдало монетизувати блог (в цьому сенсі я з тобою повністю згоден). Хоча ось на останній конференції Google у Києві представники інтернет-гіганта обіцяли, що через рік AdSense в Україні запрацює на повну потужність. Ось тоді можна буде сподіватися на зростання віддачі від цього рекламоносія.
Ти правий – у англомовних сайтів є куди більші можливості для монетизації (не виключено, що те саме стосується іспано та китайсько-мовних сайтів). Але ж це не означає, що всім нам тотально потрібно перейти на одну з цих мов? Як не означає й те, що потрібно зневіритися і перестати думати про можливість монетизації українського трафіку…
Взагалі, цей коментар можна окремою статтею пускати. Хоча тема дуже дискусійна – думаю, про неї завжди продовжуватимуть сперечатися. Гроші, як і політика, чомусь дуже збуджують людей.
квітня 29, 2008 @14:07
> “Я хіба писав, що хтось із українських блогерів заробляє більше тисячі доларів?”
Та ні, ви стверджували, що “в Україні аудиторії Інтернету вже цілком достатньо”. Для чого?!? “Певне для хорошого заробітку” – припустив я
> “Думаєш, український блог не здатен досягнути трафіку >1000 уніків?”
Український блог здатен, україномовний теоретично здатен
> “Але ж це не означає, що всім нам тотально потрібно перейти на одну з цих мов?”
Я не акцентую увагу на цих 3-х мовах. Є ще французька, італійська, …, російська. Мова йшла про аудиторію людей, про їх кількість.
> “Взагалі, цей коментар можна окремою статтею пускати. Хоча тема дуже дискусійна – думаю, про неї завжди продовжуватимуть сперечатися. Гроші, як і політика, чомусь дуже збуджують людей.
”
Погоджуюсь! Тому припиняю доставати адміна цього блоґу
квітня 29, 2008 @14:47
ну чому ж “доставати”? Я завжди відкритий для хорошої дискусії. Особливо, якщо вона конструктивна! Хоча практика показує, що в результаті абсолютної більшості дискусій кожен з опонентів зазвичай залишається при своїй думці.
Але альтернативна точка зору – це добре!
Навпаки, я вдячний за можливість поспілкуватися. Блог для мене – це можливість поспілкуватися з відвідувачами.
Так що я завжди радий бачити вас у коментарях…
квітня 29, 2008 @14:55
квітня 29, 2008 @16:58
велика у Вас тут дискусія вийшла
зацікавив мене №1 в рейтингу. Дизайн блога – взагалі відсутній, реклами – 0. По ходу заробляє він за допомогою свого дейтінг сервісу, але ж це до блога не має прямого відношення. Хіба що він його розкручував за допомогою блога, але все одно – заробляє він ті гроші НЕ за допомогою блогу (імхо звичайно).
квітня 29, 2008 @17:13
2letrodectus: В дискусії народжується істина
лютого 11, 2009 @17:26
Чому Україномовний блог не може мати > 1000 уніків. Ось наприклад cikavo.com повністю україномовний блог. Має вже 2.6к уніків за добу… і адсенс так би мовити працює нормально. правда з кризою відчулися 50% втрат…
Додати коментар