Сьогодні повернувся з Ужгороду і нарешті можу з новими силами взятися за оновлення блогу. Поки катався землями Закарпаття, Google провів апдейт свого PR-у і блог отримав «3». Відверто кажучи, сподівався на четвірку, але для першого разу – і так зовсім непогано. Особливо зважаючи на те, що «Українській блогосфері» заледве виповнилося три місяці.
Втім, оновлення PR-у призвело до активізації спамерів. Якщо раніше за день я міг не отримати жодного спам-повідомлення, то тепер за чотири дні моєї відсутності, скринька Akismet «назбирала» більше 300 «нечистих» коментарів та трекбеків. А деякі з них навіть зуміли обійти захисні «редути» антиспамерського плагіну і на короткий час потрапити на сайт.
Але годі про сумне…
В передчутті робочого тижня хочу поділитися з вами цікавою статистикою, на яку натрапив, на сайті Read Write Web. Виявляється, новітні соціальні медіа набирають все більшої та більшої популярності і вже найближчим часом можуть залишити позаду традиційні медіа.
Саме такий висновок зробили представники компанії Universal McCann, яка зовсім нещодавно опублікувала звіт про вплив соціальних медіа (таких як блоги, соціальні мережі, онлайн-відео тощо) на загальний медійний ландшафт. В опитуванні, яке було проведене у березні 2008-го року, взяли участь 17 000 користувачів Інтернету з усіх куточків світу. У звіті говориться, що соціальні медіа, зокрема блоги, «стають більш важливим носієм інформації для користувачів Інтернету, ніж традиційні медіа-канали». Дослідження також засвідчило, що соціальні медіа перетворилися на всесвітній феномен (в опитуванні взяли участь представники 29 країн), хоча у кожній із держав можна спостерігати власні культурні відмінності та особливості.
Автор фотографії: Todd Huffman
Дослідження також стверджує, що «відео кліпи, блоги, подкасти, соціальні мережі та RSS стали невід’ємною частиною загального медіапростору». Нижче наведені деякі основні дані та висновки:
- 83% респондентів дивляться відео кліпи (порівняно із 62% у липні 2007 року);
- 78% читають блоги (порівняно із 66%);
- 57% користувачів Інтернету є членами тієї чи іншої соціальної мережі;
- кількість респондентів, які користуються RSS зросла з 15% до 39%;
- 48% користувачів слухають подкасти.
Дослідження також виявило найбільш потужні ринки новітніх медіа:
- провідним світовим ринком для блогосфери виявився Китай. 70% користувачів Інтернету в цій країні ведуть блог. На другому місці – Філіппіни (66%), а на третьому – Мексика (60%);
- провідними світовими ринками соціальних мереж стали Філіппіни (83%), Угорщина (76%) та Польща (76%);
- найбільша кількість блогерів виявилася у Китаї. Тут їх 42 мільйони (порівняно із 26 мільйонами у США).
Наведена вище інформація, сподіваюся, стане ще одним доказом того, що майбутнє – за блогосферою.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)