Автор фотографії: John-Morgan Кілька днів тому спілкувався з колегою про частоту записів до блогу та їх формат. Він сказав: «Намагаюся зробити статті більш зручними і простими для прочитання». Малося на увазі «розбивання» статей на короткі абзаци та виділення основної думки особливим шрифтом. І я радий, що все більше та більше блогерів починають розуміти, що логічний наголос у статтях, поданий засобами графічного оформлення, якщо тільки це робиться для людей, а не задля пошукової оптимізації – це надзвичайно важливий крок у просуванні та розвитку вашого сайту.
Можливо, саме тому провідні блогери так люблять жирні шрифти та курсиви і так часто
- вдаються
- до
- стратегії
- списків.
Адже саме цей підхід дозволяє візуально оформити інформацію таким чином, щоб вона стала максимально зручною для читача.
Думаєте, тільки пошукові павуки (страшні механічні потвори) сканують зміст вашого сайту?
Зовсім ні!
Часто ваші найлояльніші читачі поступають точнісінько так само. Адже навряд чи їхнє життя обмежується прочитанням заміток у вашому блозі. Більше того – ваш блог майже напевне один із десятків або й сотень інших джерел інформації у їхньому рідері. Саме тому, перш ніж взятися за уважне прочитання написаного вами, вони «сканують» контент на корисність для себе. Інформаційне перевантаження, про яке я вже згадував у статті «Як «розвантажити» ваших відвідувачів», робить свою «брудну» справу – у людей більше немає часу, щоб читати ВСЕ! Вони обирають тільки найважливіше і найкорисніше. Тож чи не варто нам полегшити для них це завдання?
Використовуючи візуальне оформлення тексту – ви берете на себе контроль за увагою читачів. Якщо весь текст буде подано одним суцільним блоком – тоді читач випадковим чином вибере інформацію і на її основі зробить висновок, чи варто читати замітку уважніше. Якщо ж ви застосуєте візуальне оформлення і виділите основні пункти – тоді саме ви керуватимете увагою читача і звернете її на справді важливі речі.
Тому, якщо ви пишете для людей – переконайтесь, що справді доносите до них інформацію, а не займаєтесь переливанням із пустого в порожнє. А візуальне оформлення – це саме той інструмент, який допоможе досягнути мети.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)