Правило «однієї сторінки» звучить так: «На кожній сторінці вашого блога повинна бути принаймні одна надзвичайно цікава і корисна для читачів стаття, яка викличе особливий інтерес аудиторії (а точніше – даного конкретного читача)».
Пам’ятаєте, кількома місяцями раніше я писав статтю «За яким принципом читачі видаляють блоги зі свого рідера»? Так ось – правило «однієї сторінки» – це те, що спонукає нових відвідувачів ставати лояльними читачами RSS-фіду вашого блога. Принаймні, при підписці на нові блоги, особисто я керуюсь саме цим алгоритмом…
Уявіть ситуацію – відвідувач потрапив на абсолютно новий і незнайомий для нього блог. Перед ним перша сторінка (чи так звана «морда») сайту. На першій сторінці середньостатистичного блога знаходиться 5-10 статей (чи анонсів). Саме їх і прочитає відвідувач, намагаючись оцінити, чи вартий новий блог його уваги. І це абсолютно логічно.
Навіть якщо читач потрапить не на головну сторінку, а на якусь зі статей блога, то після її прочитання все-рівно перейде по посиланню на «морду», щоб остаточно сформувати своє враження про сайт і вирішити, чи варто підписуватися на постійні оновлення через RSS.
Тепер давайте спробуємо спрогнозувати, що трапиться, якщо читач не відшукає на першій сторінці (як уже було сказано раніше: 5 – 10 статей) нічого вартого уваги. Звісно, існує певна ймовірність, що він перейде на наступну сторінку блога (ще 5 – 10 статей) в надії, що там буде щось цікаве. Але як на мене – більша ймовірність – що він просто покине сайт, щоб більше ніколи не повернутись. Якщо автор не зумів захопити увагу читача з першої сторінки – значить не такий вже і якісний цей блог (або просто не та цільова аудиторія).
Думаю, суть зрозуміла! Пишіть так, щоб кожен відвідувач міг натрапити на виняткову статтю, від якої не зможе відірватися, на кожній сторінці вашого блога. Тільки так ви досягнете стабільного зростання показників Feedburner-a.
Люди люблять – коли їм цікаво. Вони приходять на ваш блог саме задля того, щоб отримувати якісний, корисний і цікавий контент. Більше того – вони навіть готові потратити час на те, щоб відшукати такий контент на вашому блозі… Але не варто випробовувати їхнє терпіння. Адже якщо ви не зможете забезпечити відвідувачів винятковим контентом, вони обов’язково знайдуть того, хто зможе!..
Чи можливо досягнути ідеалу?
Звісно – в ідеальному випадку кожна ваша стаття повинна бути винятково цікавою і корисною для читачів. Але давайте будемо відвертими самі із собою – по-суті, досягнути цього неможливо. І не тільки через те, що процес створення статей залежить від багатьох факторів, а блогерам важко завжди працювати на відмінно. Але й тому, що кожен читач – це унікальна особистість, яка потребує індивідуального підходу. Тому навряд чи, написавши одну статтю, ви зумієте задовольнити всіх відвідувачів. Для досягнення мети потрібно писати не тільки багато, але й різноманітно, орієнтуючись на різних людей.
Як визначити, чи дотримуєтесь ви правила «однієї сторінки»?
Пам’ятаєте першу «Матрицю»? Сцену, в якій Нео прийшов до Оракула з запитанням, чи справді він обраний? «Я не можу дати відповідь на це запитання», – сказала Оракул. – «Бути обраним – це все-рівно, що бути закоханим. Ніхто цього не знає, окрім тебе самого».
Те саме справедливо і для блогів. Перечитайте свої попередні публікації. Повірте, якщо серед них є варті уваги – ви обов’язково їх помітите!
А ще, спробуйте уявити, що ваш блог – не ваш і ви зайшли на нього, як сторонній відвідувач. Чи підписались би ви на RSS-фід такого блога? Тільки чесно!
Ось і вся премудрість! Просто пам’ятайте про це, коли писатимете наступний пост!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)