Варто було мені написати про «правило «однієї сторінки», як майже наступного дня наткнувся на ще одне підтвердження цієї теорії, опубліковане на блозі NorthxEast. «Назвавшись блогерами, ми зобов’язані давати читачам те, заради чого вони прийшли на блог – при чому швидко – тому що, якщо ми цього не робитимемо – вони більше ніколи не повернуться», – пише автор поста Ярко Лейн (Jarkko Laine).
Якщо людина прийшла на ваш блог і почала переглядати ваші пости – ви повинні зацікавити її протягом перших п’яти секунд. Якщо ж через п’ять секунд вона ще не розумітиме, навіщо прийшла на блог – ви майже негайно втратите її. Це жорстоко! Але це правда. У світі безліч хороших блогів, на які варто звернути увагу. І для того, щоб заслужити цю увагу – вам слід бути серед їх числа.
Але, на щастя, існують способи збільшити тривалість цих п’яти секунд до десяти, а потім – змусити відвідувача прочитати всю статтю, підписатися до RSS-фіду вашого блогу і зрештою – стати вашим постійним лояльним відвідувачем.
Ось кілька базових принципів, які допоможуть привернути увагу читачів:
- Використовуйте змістовний заголовок та вступний абзац. Можливо, ви чули про це вже сто разів. Але, не зважаючи на це, величезна кількість блогерів до сих пір не дотримуються цього елементарного правила. Заголовок та вступ повинні захопити читача! Вони повинні чітко, у двох словах, пояснити йому, чого варто очікувати від поста!
- Розбивайте свій текст на логічні блоки. Якщо людина вперше потрапила на ваш блог і ще не знає, чого від нього очікувати – то навряд чи вона візьметься уважно перечитувати ваші статті. Спершу вона «просканує» їх швидким поглядом. І якщо ви не подасте інформацію у зручному для неї форматі – то так і залишитесь без уваги.
- Використовуйте жирний шрифт. Тому що він найбільш помітний у тексті і саме з його допомогою можна виділити ключові фрази, на які слід звернути увагу в першу чергу.
- Використовуйте зображення. Тому що зображення зупиняють на собі погляд читача. Окрім того – вони здобрюють ваш текст, роблячи його більш неформальним та легшим для сприйняття.
- Використовуйте короткі речення та залишайте на сторінці порожні місця. Ви ж не папір економите! Не намагайтесь втиснути якомога більше тексту у якомога менший простір. Короткі речення та широкі пробіли роблять ваш текст легшим для сприйняття. Нехай око відвідувача відпочиває, коли він потрапляє на ваш сайт.
- Намагайтесь говорити просто. Хороший запис до блогу розкриває лише одну тему – і робить це відмінно. Якщо у вашій голові крутиться багато інформації, якою ви хочете поділитись із читачами – напишіть декілька записів. Окрім того – назавжди відмовтесь від супернаукових термінів, та спеціалізованих слів. Говоріть настільки просто – наскільки це взагалі можливо. Адже люди, які не зрозуміють, про що ви говорите, навряд чи повернуться на ваш блог.
Ось і всі хитрощі!
Але це ще не кінець, оскільки “Конспіратор” проводить на своєму блозі черговий блогерський конкурс. Цього разу потрібно опублікувати світлину свого робочого місця. Що ж, так і знайте, Ярослав Федорак проводить вечори за ось таким столиком:
Так що приєднуйтесь, цікаво дізнатися, де працюєете ви!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Блоґ українського манімейкера » Блоґґер місяця на Блозі українського манімейкера ()