Останнім часом нерідко помічаю за собою небажання братися за опрацювання заздалегідь підготованого матеріалу для поста, натомість шукаючи нову тему. Пам’ятаєте, в одній із попередніх статей я розповідав про чотири етапи створення статей для блога. Так ось – схоже, у моєму випадку, перший етап (поява ідеї та нотування її у спеціальному блокноті), а точніше – перехід від першого до другого етапу, іноді починає давати збій.
Замість того, щоб „витягнути” з блокноту одну зі заздалегідь підготованих ідей та взятися до її розкриття, я починаю розмірковувати „про що ще б таке можна було написати”. Іноді складається враження, що мені шкода ідей, внесених до репозитарію. Але ж саме для цього він і потрібен!
Коротше – слід більше працювати над собою і чіткіше планувати графік створення контенту. А інакше існує ризик, що багато цікавих інформативних статей просто так ніколи й не побачать світ.
До речі, про пошук та систематизацію ідей вже писав дещо Микола у своїй „Монетизації блога”.
Висновок: Якщо у вас є цікава ідея для публікації, яка, до того ж має хороший потенціал і швидш за все викличе інтерес у вашої аудиторії – не відкладайте її у довгий ящик. Ідеї – це не вино! Витримка їм не потрібна! Ідеї – це радше хліб. Краще споживати свіжими…
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Вигорання чи банальна лінь? Будьмо чесні із собою! | Українська блогосфера ()