Найкращий спосіб перетворити своїх відвідувачів на лояльних читачів – це запропонувати їм винятковий і корисний контент. Я неодноразово згадував про це у статтях «Що спонукає читачів повертатися на ваш блог» і «Корисність та активність – два аспекти успіху». Кожен може написати статтю, але не кожен може зробити її по-справжньому цікавою та захоплюючою для відвідувачів. Далеко не кожну статтю вони захочуть прочитати від першого до останнього слова, а потім – ще й залишити відгук.
Втім, існує одна річ, яка, на мою думку, здатна зробити ваш блог по-справжньому привабливим для читачів. Ця річ – ваші емоції і, що набагато важливіше – емоції ваших читачів!
Викликайте емоції! Напевне, це найголовніший секрет успішних блогерів. Будь-яке повідомлення, яке зачіпає емоції звичайного читача, має величезний шанс бути прочитаним від першого до останнього слова, бути неоднократно відкоментованим, і бути процитованим у багатьох інших блогах.
Тільки не подумайте, що я закликаю писати дешеві «мильні» матеріали з награними сльозами, любов’ю, стражданням та щастям! Зовсім ні! Тут йдеться про вищий рівень емоцій, так би мовити – найбільш автентичний! Тільки так, читаючи ваш блог, людина зможе не лише зрозуміти та логічно осмислити, але й відчути те, що ви хочете до неї донести. І це ще один аспект, який відрізняє вдалий блог від посереднього, а всю блогосферу – від сухого матеріалізму періодичної преси. Хоча, відверто кажучи, найбільш спритні адепти періодичної преси, давно вже використовують цей інструмент для своїх цілей.
Зверніть увагу як працюють робітники сфери соціальної реклами. Деякі з них уже навчилися викликати у людях автентичні емоції. Порівняйте хоча б банальне: «Дитяча смертність – одна з основних державних проблем, з якою необхідно боротись всіма можливими способами» і емоційне: «Мамо, чому я помер!» – фразу, яку ще пів-року назад можна було побачити на багатьох бігбордах столиці.
Соціальна реклама – неприємна. Вона й не повинна бути приємною! Але вона надзвичайно емоційна, і тому – дієва!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)