Автор фотографії: sunekoЯкщо ви ведете власний блог і протягом доволі тривалого часу все робите правильно… то рано чи пізно наткнетесь на критику! І хоча на перший погляд це твердження може видатися позбавленим змісту – насправді в реальності саме так і відбувається. Критика – не ознака того, що ви щось робите неправильно, а радше підтвердження того – що вашим блогом зацікавились.
Втім, далеко не кожен блогер хоче і вміє адекватно реагувати на критику, впадаючи у стан агресії кожного разу, коли отримує не зовсім схвальний коментар або ж критичний відгук щодо здійсненої роботи. І це при тому, що не залежно від галузі чи сфери знання – рано чи пізно ви обов’язково зіткнетеся із критичними зауваженнями. А їх відсутність свідчитиме не про ідеальність ваших рішень та зусиль – а про відсутність інтересу до ваших проектів.
Яка вам користь від критики
Якщо хтось критикує вас, вашу позицію чи вашу статтю – це означає, що йому не байдуже. Не вірите? Тоді згадайте, як чините ви, коли випадково потрапляєте на відверто нецікавий і некорисний блог? Починаєте критикувати автора? Сумніваюсь!!! Радше, ви закриваєте сторінку і більше ніколи не повертаєтесь на цей ресурс. А критикуєте ви лише те, що вас по-справжньому турбує, переймає, не дає спокою.
Люди можуть критикувати вас із двох причин: У першому випадку вони бачать недолік і хочуть допомогти вам його виправити (такий різновид критики називається конструктивним і є найбільш цінним для власника блогу); а у другому – вони не намагаються допомогти виправити недолік, а натомість займаються критикою заради критики (такий різновид критики є неконструктивним і його варто або ігнорувати, або (якщо така критика стає занадто нав’язливою) – банити).
Потрібно розуміти, що перший різновид критики зовсім не є негативним і з’являється не від бажання принизити чи образити вас, а навпаки – з бажання зробити ваш ресурс кращим. Принаймні відверта конструктивна критика є набагато кращою, ніж незаслужена і брехлива похвала. Тому що перша сприяє вашому розвитку, а друга – призводить до застою та „загнивання”. По-суті людина, яка незаслужено хвалить ваш блог є для нього більшим ворогом, ніж людина – яка відверто і конструктивно його критикує.
Ми оминемо увагою неконструктивних критиків, які злословлять на ваш ресурс зазвичай лише тому, що заздрять! Вони не можуть бути корисними – а отже на них краще попросту не звертати увагу.
Як ви ставитесь до критики?
Далеко не останнє значення при сприйнятті критики має ваше ставлення до неї. Дуже багато авторів, дякуючи коментаторам за конструктивну критику (що правильно) насправді пропускають її повз увагу (що неправильно). І хоча блогер просто фізично не може впровадити у своєму ресурсі всі ті поради, які дають йому читачі, все ж він повинен брати їх до уваги і впроваджувати найкращі ідеї.
Замало спокійно ставитися до критики – потрібно по-справжньому бути вдячним тим людям які діляться з вами своїми враженнями. Тільки в такому разі ви зможете перетворити своїх читачів на оптимізаторів вашого ресурсу. А значить – завжди будете зростати і удосконалюватися.
Тільки від вас залежить, чим стане критика для вашого блогу – руйнівним фактором чи інструментом для розвитку!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)