Пройнявшись дискусією, яка розгорілася навколо однієї зі статей «Української блогосфери» про відмінності між SEO та SMO, я почав зі вдвічі більшим ентузіазмом досліджувати все те, що стосується «білої» пошукової оптимізації. І схоже, що мої пошуки таки увінчалися певним успіхом. Принаймні я дізнався, що навіть не виходячи «за межі» власного блогу, працюючи виключно із внутрішніми посиланнями, можна досягнути підвищення пошукових показників для вашого щоденника. А оскільки така оптимізація жодним чином не пов’язана зі спамом, втручанням у роботу інших сайтів, а також намаганням «обманути» пошуковики, накачуючи рейтинг свого сайту, то тут, звісно ж, йдеться саме про білу оптимізацію.
Не варто недооцінювати вплив вдалої структури внутрішніх посилань на пошуковий рейтинг вашого блогу. Виявляється, хороша структура внутрішніх посилань на вашому сайті здатна не лише стати у нагоді вашим читачам, але й допомогти пошуковикам «правильно» проіндексувати ваш блог.
Нижче наведено п’ять основних помилок, які роблять блогери, і які перешкоджають отримувати найвищу ефективність від використання внутрішніх посилань:
- Поганий «якір». Деякі блогери до сих пір використовують посилання із якірними текстами на зразок: «продовження тут», «клікайте сюди» або «читати далі». Мушу признатися – я й сам до недавнього часу користувався позначкою «читати далі» для того, щоб розмістити на головній сторінці блогу лише вступ до статті. Для пошукових же машин набагато більше значення має не сам лінк, а осмислений текст, який ви вкладаєте у лінк. Саме завдяки цьому текстові (особливо, якщо у ньому використовуються ключові слова) і зростає популярність вашого запису.
- Нерівномірне розповсюдження посилань. Іноді трапляється так, що майже всі посилання з вашого блогу ведуть на дві чи три так-звані «ключові» статті. Так робити не варто. Хороша структура посилань передбачає рівномірний їх розподіл. Це ж, у свою чергу, допоможе краще проіндексувати їх пошуковим механізмам.
- «Неробочі» лінки. Перевстановлення WordPress, зміна структури постійних посилань, безкінечні апгрейди – все це може призвести до того, що на вашому сайті з’являться «неробочі» лінки. Відстежуйте такі посилання і видаляйте їх. А ще, налаштуйте на своєму блозі сторінку «404».
- Втрачені можливості для посилань. Іноді, пишучи новий матеріал, ви звертаєтесь до тих думок та ідей, про які вже говорили раніше. В такому разі не полінуйтесь відшукати їх у блозі і поставити лінк!!! Для вас це хвилина часу – а для блогу – краща індексація у пошуковику. Зрештою, якщо виробити звичку у кожному пості лінкуватись до попередніх записів – з часом структура посилань на вашому блозі стане максимально повною та зручною.
- Редагування замість посилань. Деякі блогери, розширюючи свої думки та пишучи нові пости, віддають перевагу редактуванню старих записів. Наприклад, якщо у вашому блозі є статті про переваги WordPress 2.3, то після виходу релізу 2.5 ви виправляєте цю статтю. Так робити не варто. Краще залишити статтю про WordPress 2.3, і написати окрему статтю про переваги нової версії. При цьому, звісно ж – пов’язати обидві статті взаємними посиланнями. Таким чином ви не лише збільшите масу посилань на сайті, але й підвищите кількість контенту, який, потенційно, приваблюватиме нових читачів.
Порада-бонус:
Встановіть плагін Related Posts, який виводить наприкінці кожної вашої статті перелік посилань на споріднений контент вашого сайту.
Сподіваюся, ці поради допоможуть зробити ваш блог кращим, а до того ж – більш привабливим для пошуковиків!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)