Автор фотографії:
І я подумав: „Чому ж так мало людей беруться за створення якісних професійних блогів?”
Переконаний, що кожен із моїх читачів зможе знайти власну відповідь на це запитання. А я поділюся своєю: Однією із основних причин вкрай повільного розвитку тематичної блогосфери в Україні є нестача локальних засобів для розвитку та просування блогів.
Міркуйте самі
Що робитиме англомовний блогер-новачок відразу після створення блога?
Він напише кілька статей, доклавши на їх створення максимальну кількість зусиль та енергії, оскільки саме від цього залежатиме, чи звернуть увагу на його блог потенційні відвідувачі і чи стануть лояльними читачами. Паралельно із написанням перших статей до блогу автор-новачок активно шукатиме і коментуватиме найцікавіші блоги спорідненої тематики.
Через деякий час, коли у блозі з’явиться хоча б 10-20 перших статей, автор візьметься за активне просування свого ресурсу.
По-перше – він напише велику і дуже цікаву гостьову статтю до найпопулярнішого блогу у своїй ніші (серед відомих англомовних блогів майже кожен готовий прийняти гостьову статтю – головне – щоб вона була по-справжньому цікавою і приваблювала потенційних відвідувачів). Завдяки гостьовій статті блогер-новачок зуміє залучити на свій ресурс доволі значний трафік, оскільки відвідуваність провідних англомовних блогів досягає десятків тисяч „уніків” на день.
По-друге – він почне сабмітити свої новини і найкращі статті до сайтів соціальних закладок та брати участь у різноманітних рейтингах. Він стане активним користувачем Digg-a, Stumble Upon-a та Reddit-a. Пишучи цікавий контент – він матиме абсолютно всі шанси на вихід у топ – а значить – отримає значний додатковий трафік із соціалок.
Зрештою – він розмістить рекламу свого блога у найпопулярніших нішевих щоденниках, які здатні привести ключову тематичну аудиторію.
А що у нас?
Всі ці кроки є абсолютно логічними. Але вони попросту неможливі в українських реаліях.
Все, що ви можете зробити, пишучи українською мовою – це створювати унікальний, цікавий і корисний контент. Ви не зможете активно просувати свій ресурс у тематичних форумах, тому що з великою ймовірністю таких просто не існує. Ви навряд чи знайдете хоча б десяток популярних тематичних блогів, які працюють у одній з вами ніші.
Навіть я, пишучи про такий популярний феномен, як блогосфера, цілком усвідомлюю, що навіть ця ніша майже порожня. Принаймні зараз я від сили можу назвати максимум два-три відносно популярних щоденники, які пишуть про розвиток феномену блогосфери в Україні. А це дуже і дуже мало!
Я не знаю, куди написати гостьову статтю, щоб отримати хоча б у два-три рази більший трафік, ніж отримую зараз. Я не знаю, до яких соціалок сабмітити свої новини. Блогосвіт, Chuv, MyNews здатні привести у кращому разі двох-трьох додаткових відвідувачів на день. Я дуже люблю вітчизняні проекти – але це не трафік!
А сьогодні я усвідомив, що навіть якби був готовий заплатити гроші за розміщення тематичної реклами на вузькоспеціалізованому блозі – то навряд чи зумів найти такий щоденник, який би виправдав вкладені інвестиції. Не тому, що реклама у блогах неефективна (навпаки – це найефективніший вид реклами, який лише можна вигадати), а тому, що в Україні ще немає автономних блогів із відвідуваністю, яка б дотягувала до «середніх» англомовних щоденників.
І це сумно…
Але є і хороша новина
Все те, про що я згадував у попередніх абзацах чекає на нас у майбутньому – і це не може не вселяти надію. А поки-що – потрібно бути дуже винахідливими і наполегливими для того, щоб розвиватися, залучати нових відвідувачів і творити свою нішу.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)