Сьогодні п’ятниця, а отже – в ефірі черговий випуск рубрики „3+2+1”. Приємного читання!
3
- Очолює перелік стаття Олександра Данилюка „Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світі”. Про необхідність гідно репрезентувати державу світові точаться дискусії та ламають списи, мабуть з перших днів набуття нашою країною незалежності. Яке ж обличчя має наша країна у світовій спільноті? Про що думають громадяни інших держав, коли чують слово „Україна”? Наприкінці статті Олександр пропонує всім бажаючим долучитися до ще одного флеш-мобу. А я вже долучився!
- У своїй статті „Десятина” Оленка пропонує всім небайдужим долучитися до благодійної акції допомоги дітям. Власне, вона з одногрупником вже вирішили потрясти потік у своєму інституті і назбирали на мобільний телефон (один із подарунків) та ще 150 гривень. В цій же статті піднімається доволі непросте запитання, скільки грошей потрібно віддавати, якщо ви все-таки вирішили взяти участь у благодійництві.
- Журналісти VS Блогери. Небезвідома в блогосферних колах Інтернетеса розмірковує про відмінності між журналістами та блогерами, а також пояснює, чому все-таки професія журналіста нікуди не подінеться, навіть якщо кожна людина стане блогером. Знаєте чому? Та тому що блогер та журналіст, як то кажуть „ето двє большие разніци”!
+2
- A Practical Guide to Earning Six Figures: Changing Your Mind – це перший із трьох постів у серії статей про досягнення шестизначного прибутку. Тема заробітку сьогодні збуджує свідомість багатьох молодих людей, які дуже хотіли б вважати себе підприємцями. А коли є попит – то, за законом збереження енергії – з’являється і пропозиція. В інтернеті можна знайти скільки-завгодно статей про миттєве збагачення. На 99% – це сміття. Але, іноді трапляються і доволі достойні варіанти. Саме до таких, на мою думку, і належить наведена вище.
- Things Every Web Designer Should Know. Про що повинен знати кожен дизайнер? Про те як взаємодіяти із людьми, зберігати своє обличчя, займатися бізнесом, ну і звісно ж – продукувати висококласний дизайн. Принаймні, так вважає автор блогу Bloggintips. Не знаю, має він рацію, чи ні – але стаття точно варта прочитання!
+1
- Єдине вакантне місце для статті із російського блога сьогодні зайняв Артем Майнас зі своєю надзвичайно натхненною і мотивуючою публікацією „Маркетинговое отношение к Блоггингу”. Хтось ставиться до блогів, як до тимчасової забавки. Хтось вважає написання постів своїм хобі. Хтось таким чином намагається підтримати основний напрямок діяльності. Для Артема ж ведення блогів – це справжнісінький бізнес. При чому – далеко не з найнижчими прибутками. Якщо ви зумієте створити популярний блог – то зможете отримувати більше, ніж власники невеликих туристичних компаній, продуктових точок, продавці пластикових вікон тощо. Словом – читайте самі!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)