Кріс Гаррет (Chris Garrett), автор популярного блогу Chrisg.com, а також співавтор книги „Проблогер” (Problogger), почав публікувати результати глобального дослідження блогерів, в якому взяло участь близько 1000 респондентів. Звісно ж, специфіка дослідження, як і у більшості випадків, була такою, що результати стосуються у першу чергу англомовної блогосфери. Втім, переконаний, подібні тенденції можна простежити і серед кириличних блогів. Принаймні, не думаю, що якби подібне дослідження було проведене у нас, результати суттєво відрізнялися б.
Період ведення блога
Перший висновок дослідження стосується того періоду часу, який люди проводять у блогосфері (ведуть блог).
Як можна виявити із графіку, наведеного вище – більшість людей розпочали вести блог протягом кількох останніх років. Не дивіться, що у 2008-му році такий спад. Адже минула лише заледве половина року.
Друге питання стосувалося демографії блогерів
Дослідження виявило, що кількість жінок-блогерів майже вдвічі менша, ніж чоловіків.
Мабуть мало кого здивує, що відповідно до даних дослідження Кріса, абсолютна більшість блогерів проживають у США. Втім, до таблиці, яка надведена нижче, не потрапила величезна кількість країн, які відгукнулися на дослідження одним чи двома голосами. Цілком можливо, що серед них була і Україна. Втім, можна прогнозувати, що мине ще чимало часу, перш ніж США втратить свою корону лідера.
Абсолютна більшість блогерів мають вищу освіту
Приємно те, що за даними глобального дослідження, дев’ять із десяти блогерів мають вищу освіту.
Таким чином можна стверджувати, що ведучи блог, ми долучаємося до когорти освічених людей. Цікаво те, що сам автор дослідження ніколи не навчався у вишах і покинув школу ще у 15 років.
Вік блогерів
Найбільш численною групою блогерів виявилися люди 31 – 40 років.
Цікаво те, що кількість блогерів, старших 40 років приблизно дорівнює кількості тих блогерів, яким ще не виповнилося 30. Ці результати розбивають всі стереотипи про те, що блоги – це виключно юнацьке захоплення.
Навіщо люди ведуть блог
Причина ведення блога виявилась одним із найцікавіших запитань. Адже кожен з нас береться за цю справу, маючи на меті різні речі. Як бачимо з графіку, наведеного нижче, основна маса респондентів веде блог або заради задоволення або ж для просування власного бізнесу.
Зверніть увагу, що тільки дуже незначна частина опитаних веде блог заради заробітку.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)