• Сподобалась стаття! Думаю поступово все більше ПР агентств будуть використовувати блогосферу для просування продуктів клієнтів. Особливо сподобалась наведена думка Джефа Джарвіса

  • Для України це фантастика

  • Yuri

    Ярославе, чи маєш українські приклади?

  • Юрій, українських прикладів і справді поки-що обмаль. Наскільки мені відомо, новостворена українська соціальна мережа Profeo використовувала блоги при своєму просуванні. Оксана Завойко (це їхній маркетинг-менеджер) розповідала про це на одному із київських мінікемпів. Наскільки мені відомо – досвід дуже успішний. Тому можна сподіватися, що він буде перейнятий іншими компаніями.

    Як на мене – це справа часу. Рано чи пізно бізнес таки зацікавиться можливостями блогосфери, оскільки це відмінний інструмент для комунікації з ключовою аудиторією.

    Всім, кому це цікаво, раджу ознайомитися із книгою Антона Попова “Блоги. Нова сфера впливу”.

    До речі, можливо ще у когось є приклади успішного застосування блогів як маркетингового інструменту в українських компаніях? Дуже цікаво було б дізнатися…

  • Yuri

    Ось, по-моєму, вдалий приклад монопродуктового блогу http://blog.meta.ua/users/barcarola, присвяченого збірці “морських” оповідань, кожне з яких має свій “звуковий епіграф”. Я надибав його вже після прочитання книжки і оцінив “музичний” складник збірки, так само як і глосарій. От цікаво – чи допомогає він продажам 🙂

  • Суперовий приклад! Здається мені, що на імідж книги він матиме неабиякий вплив. Звісно, якщо правильно пропіарять і знайдуть аудиторію.

  • Світить.

  • важко мені читати довгі статті без картинки 9))

  • Також чув про використання блогів при просуванні Profeo. Здається читав проце на блозі Nords PR Ukraine

  • Андрій, та таки так. Важкувато сприймається. Надалі намагатимусь розбивати подібні статті на розділи. Бо багато праці – а відгуку майже ніякого – людям просто важко читати.

    Микола, НордсПР – це агенція, яка займалася піаром для Profeo, тому цілком можливо, що ви бачили інформацію про цю соцмережу на їхньому блозі.

  • Цікава стаття! Добре, що ви згадали блог Walmarting across America – насправді ця історія має ще один шар. В статті в Business Week не повністю розкрито тему – адже весь цей проект з самого початку був ініціативою ПР-агенції Edelman (див. відповідь Річарда Еделмана на хвилю критики в блогосфері http://www.edelman.com/speak_up/blog/archives/2006/10/a_commitment.html )
    До речі, схожі “astroturfing” блогопроекти існують вже існують і в Україні.

  • Дякую, Володимире. Дуже цікаво. Про те, що акція була організована ПР-агенцією не знав. А можете поділитися хоча б одним-двома прикладами подібних (навіть не знаю, як їх правильно назвати по-українськи) акцій на нашому просторі?

  • Ярославе, відповів вам поштою.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.