Міні-ювілейний (п’ятий) випуск рубрики “3+2+1” цього разу буде тематичним. І присвячений він продовженню дискусії навколо недільної статті «Чого не вистачає українській блогосфері для розвитку». Схоже, українські автори не залишилися байдужими до проблем розвитку національної блогосфери. І це радує. Разом – ми сила!
3
- Питання до SEO’шників: надмірна кількість посилань. Цього тижня, першим про роль посилань у розвитку блогосфери замислився FireOn. На роздуми його наштовхнуло Лєбєдєвське «Ководство». Схоже, що сповідуваний деякими блогерами підхід: «я не ставитиму ні на кого посилань» – перешкоджає, насамперед, їхньому власному розвиткові. З погляду Лєбєдєва успіх Інтернету (а точніше Вебу) полягав і полягає у можливості ставити посилання. А процвітання численних порталів (в тому числі й Yahoo) було забезпечене саме тим, що вони в першу чергу були колекцією лінків на інші ресурси.
- Банероманія почалась. Віталій не вдавався у тривалі роздуми, а натомість відразу запропонував своїм відвідувачам-блогерам взяти участь у надзвичайно цікавій акції – розміщенні безкоштовних банерів. Вам потрібно всього лише намалювати стандартний банер 486х60 та надіслати заявку Віталію. Цей банер абсолютно безкоштовно перебуватиме на його блозі протягом одного місяця.
- Ого! Щоб переконатися у ефективності посилань, подивіться що трапилося з блогом Мустанга. Звісно, кілька лінків з українських блогів навряд чи повторять цей ефект, але все ж мережа була створена завдяки посиланням. І саме з їх допомогою вона продовжує розвиватися.
+2
- Is Your Blog a Networking Tool? Гостьова стаття на Probloger.net. І звісно ж, вона також стосується розповсюдження інформації та мереженої діяльності. Щоправда, тут йдеться не про посилання у їх звичному значенні, а про зв’язки у офлайні. Чи справляється ваш блог зі своїм мережевим покликанням?
- 50 Ways Marketers Can use Social Media to Improve Their Marketing. Кріс Броган (Chris Brogan) ділиться найбільш дієвими інструментами соціальних медіа для маркетологів. Справжня скарбниця для людей, які займаються піаром та маркетингом у своїх компаніях і хочуть навчитися використовувати соціальні медіа на повну потужність. А це вже лінк між Інтернетом та бізнесом.
+1
- § 42 Родовая травма рунета. На закінчення пропоную ознайомитись зі славленим сорок другим розділом «Ководства», в якому йдеться про становлення Інтернету від початків та роль, які в цьому процесі відіграли посилання. Це майже класика. Читати – обов’язково!
Потрапити до рубрики 3+2+1 – елементарно. Просто пишіть цікаві статті. А я вже постараюсь знайти і поставити посилання на вашу роботу! А якщо боїтесь, що я пропущу котрийсь із ваших шедеврів – не соромтесь надсилати лінки просто на мою пошту: jarofed(at)gmail.com.
За підтримки:
Легально Microsoft Office
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)