Знову п’ятниця! А разом з нею – нова порція свіжих лінків у рубриці „3+2+1”
3
- Приємна залежність – саме так називається стаття про популярні американські і британські серіали, яка з’явилася у останньому номері журналу „Новинар” (14-18 липня 2008-го року). І для нас вона навряд чи мала б інтерес, якби в ній не згадувалося про одну з доволі відомих в українській блогосфері авторів Яну Смакулу (LetrOdectUS). Приємно, що робота українських блогерів не залишається непоміченою. Яна багато і цікаво писала про серіали. Тепер до неї звертаються як до експерта. І це не може не тішити!
- Google Talk, як соціальна мережа. У статті Алекс Семенюта, більше відомий блогерській спільноті під ніком FireON, намагається дати відповідь на запитання: „Чому у Google досі не зробили своєї власної соціальної мережі? Адже, якби це сталося – популярності було б, хоч відбавляй!” Що ж, схоже, у Google таки є своя соціальна мережа! Щоправда – не зовсім у класичному її значенні…
- Ви ще користуєтесь ICQ – тоді ми йдемо до вас! – Тему, підняту FireON-ом, підтримав Олег Боженко. У своїй статті він розмірковує про технології обміну миттєвими повідомленнями і ділиться деякою доволі цікавою статистикою. А у вас уже є Jabber-аккаунт?
+2
- The Complete Guide to Creating Effective Square Banner Ads – відмінний посібник зі створення так-званих „квадратних” (125х125) банерів (найбільш розповсюджений формат реклами у англомовних блогах). Автор дуже детально і на конкретних прикладах розповідає, що варто, а що – не варто робити при створенні таких банерів і яким чином досягнути максимальної ефективності. І якщо ви хоча б раз замислювались про можливість розміщення подібної реклами у себе на блозі (або самому рекламуватись на інших ресурсах), думаю, стаття буде для вас дуже цікавою.
- The Deceptively Simple Steps to Persuasive Writing That Works – стаття про користь використання підзаголовків для розширення бази лояльних відвідувачів та читачів вашого блога. Ні для кого не секрет, що статтю, розміщену одним суцільним текстовим блоком, читати важко. Втім, виправити цю ситуацію – дуже легко. Просто користуйтесь підзаголовками.
+1
- В чем же все-таки польза социальных закладок?. Готуючись писати матеріал про українські соціалки, я вирішив на десерт залишити вам статтю „Згордованого манімейкера” (в оригіналі – презренный манимейкер). Трафік, індексація, просування за низькочастотними ключовиками, підвищення PR та ТІЦ – це лише найбільш очевидні переваги від вдалого розміщення у сервісах соціальних закладок. Тому, якщо ви ще не сабмітили свої статті у подібні сервіси – можливо варто спробувати?
Потрапити до рубрики 3+2+1 – елементарно. Просто пишіть цікаві статті. А я вже постараюсь знайти і поставити посилання на вашу роботу! А якщо боїтесь, що я пропущу котрийсь із ваших шедеврів – не соромтесь надсилати лінки просто на мою пошту: jarofed(at)gmail.com.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)