TrackBack URI

Коментарів: 24

G3D
Серпень 19th, 2008 @18:26  

Частково ти правий,але от іноді цей же рідер може дати поштовх жо розвитку після вигорання.. Та й підписуватися на всі блоги підряд тебе ніхто не заставляє..

Kolia Shlapak
Серпень 19th, 2008 @19:42  

Абсолютно підтримую автора, у моєму рідері теж дуже багато стрічок, що зумовлене професійною необхідністю) слідкувати за великими масивами інформації)) Можна виділити три основні групи: екологічні сайти, інтернет та блоги, новинні та культурні проекти. Загалом їх близько сотні, на щастя сайтів цікавих досить багато, тому з”являються й нові фіди в рідері Однак, я вирішив тримати їх в межах сотні, тому коли число перевалює за 100 проводжу таку собі чистку)

hellveen
Серпень 19th, 2008 @20:52  

Чудові думки.
Я штучно стримую зростання підписок, тримаю в гугл-рідері першочергові, в нетвібс - другорядні. до першочергових належить всього 20-30 фідів. цим я не витрачаю час на їх прочитання.

jarofed
Серпень 19th, 2008 @20:59  

G3D, згоден, підписуватися ніхто не заставляє. Та попри це іноді зауважую за собою, що на вулиці вже давно за північ, а я сиджу і читаю свій рідер! ;)

Kolia, я штучно не обмежую. Але намагаюсь постійно стежити за якістю матеріалів, які читаю. І не без того - іноді чищу рідер.

hellveen, в мене також два рідери. Щоправда один відведено під робочі проекти, а інший - блогові. І хоча формального поділу на першочергові/другорядні блоги у мене немає, все ж частенько за собою помічаю, що неформально оновлень у одних блогах я чекаю більше, ніж в інших. Думаю, у всіх так.

googleholic
Серпень 19th, 2008 @21:22  

є ще такая штука - PostRank (AideRSS), яка дозволяє фільтрувати пости за популярністю.
крім того, є альфа версія рідеру chytach.com, який також формує фіди для перегляду на основі популярності записів, а розробляэ його наш співвітчизник.

ELECTRIC
Серпень 20th, 2008 @8:08  

Можу лише про себе сказати. чиаю просто аби читати. Інколи є щось цікаве, котре переймаю. але загалом це не впливає на ведення блогу. Тай тої тематики, що цікавить мене я в блогах не знаходжу, хіба в гуглі можна знайти за пошуком. А коли вже нічого не знаходиться і нічого не видумано тоді зявляються просто щоденникові записи.

chugylo
Серпень 20th, 2008 @12:10  

Кілька хвилин тому переді мною стояла дилема: писати чи читати. На видному місці світилася іконка з цифрою і я вирішив читати. Тепер буду вручну завантажувати фіди. Але буває я, навіть, до рідера на дохожу.

jarofed
Серпень 20th, 2008 @12:16  

chugylo, вітаю з відкриттям блога! ;) Саме так, через коментарі, і дізнаюся, що з”являються нові україномовні проекти…

Некрот
Серпень 20th, 2008 @13:00  

У читанні інших блогів дійсно слід себе обмежувати. А тим більше, скажімо, в моїй “ніші” необхідно читати багато “неблогів” :)) .
Так що нічого дивного, Ярославе, що Ваш пост мене зачепив і видався вельми своєчасним.

The Lex
Серпень 20th, 2008 @14:01  

Кумедно. У тому ж самому ключі дам не свою пораду: перед тим як публікувати щось перечитай його ще раз і ще раз і ще раз, кожного разу вкорочуючи матеріал, залишаючи лише саму суть. Щоб передати саму лише суть цього поста - хіба потрібні для цього аж 470 слів у 11 абзацах? “Менше слів – більше діла” - гарно сказав! Коли плануєш втілювати? ;)

P.S. Порада з книжки Стівена Кінга “Як писати книжки”.

jarofed
Серпень 20th, 2008 @14:59  

О-о-о! Нарешті постійні коментатори відкривають свої обличчя. ;) Приємно знаходити нові блоги. Хоча “Хитрого фоголя” я давненько вже запримітив, але все ніяк не асоціював його з ніком the Lex…

Що стосується: “перед тим як публікувати щось, перечитай його ще раз і ще раз і ще раз, кожного разу вкорочуючи матеріал”… Зміст “Майстра і Маргарити” також можна конспективно переказати на одній сторінці A4. Втім, чомусь читають саме роман…

цікаво, скільки людей зацікавились би цією статтею, якби вона складалася з одного абзацу. Або ще краще - з одного речення? Я правильно зрозумів хід твоєї думки???

Я за простоту! Але я НЕ за примітивізм!

googleholic
Серпень 20th, 2008 @16:00  

Ярославе, не плутай художню літературу з блоґами чи пізнавальною. В літературі важливіше форма за зміст і тому читают “Майстра і Маргариту”, а блоґи читають за конструктивні думки.

The Lex
Серпень 20th, 2008 @16:34  

Тут така штука, що ти пишеш про “недоцільність читання усього підряд бо багато води і мало змісту”. Я ж зауважую, що й для тебе самого і в читанні і в продукуванні найперша ціль - це таки “художнього типу вода”, а зміст - то вже більш на другому, а може й далі. От якщо взяти усі ті RSS і звести їх зміст “до сухої вижимки за змістом” - хіба ти не погодився би читати саме таку “стрічку-конспект” замість “повних Майстра та Маргарити”?

Доречі, стосовно закиду “до нехороших блогерів”: як раптом з’явиться потужня гарна і грунтовна стаття “про створення та підтримку мережі сателітів” - вона гарантовано матиме успіх і буде саме тим сами “справді конструктивним”.

Стосовно “нових блогів” - та є багаторічні проблеми з організацією та наскрізною навігацією контенту сайту, тому сторінку “Про себе самого” мало хто знаходить… :)

jarofed
Серпень 20th, 2008 @16:34  

Алекс, зрозуміла річ, що “Майстра й Маргариту” я навів лише для гіпертрофованої ілюстрації своєї думки. Навряд чи хоча б один із наявних сьогодні блогерів може претендувати на таку художню цінність, яку має цей твір.

Втім, суть, думаю, зрозуміла. Якби весь запис складався з одного речення - навряд чи хтось би над ним замислився чи прокоментував.

jarofed
Серпень 20th, 2008 @16:44  

the Lex, от щодо “сухої вижимки за змістом” - згоден. Але в моєму випадку правда й те, що мої найулюбленіші блоги - ті, які вміють писати не тільки “грунтовно і по темі”, але роблять це зі значною мірою художності. От чесно - спеціально щойно пройшовся по своєму рідері і спробував визначити кілька улюблених блогів. Жоден із них не пише виключно сухо, хоча, звісно, їхні записи завжди цікаві і корисні.

Я розумію, що можу не дотягувати до ідеалів. Але принаймні докладаю всіх зусиль.

Kolia Shlapak
Серпень 20th, 2008 @17:48  

Може напишеш про свої улюблені блоги?

jarofed
Серпень 20th, 2008 @20:09  

Може якось і напишу! ;)

podarok
Серпень 21st, 2008 @9:06  

дякую…
відписався 8)…

jarofed
Серпень 21st, 2008 @9:49  

podarok, нарешті, хоча б одна людина зрозуміла статтю буквально і зробила хороше діло :)

The Lex
Серпень 21st, 2008 @10:40  

Тю! Та я вобще RSS користуватися не вмію… :)

jarofed
Серпень 21st, 2008 @11:38  

ага! ;) шукав на твоєму блозі RSS-кнопку, щоб підписатися. Так і не знайшов!

The Lex
Серпень 21st, 2008 @14:02  

Та то ще треба машинку для автоматичного строчіння RSS прикрутить, бо я якось почав, а потім ручками набридло. Доречі, позаяк RSS я знаю зсередини, з точки зору коду - то зазвичай RSS і т.п. канали прописані у твоєму HTML як

- link rel=”alternate” type=”text/xml”
- link rel=”alternate” type=”application/rss+xml”
- link rel=”alternate” type=”application/atom+xml”

… з відповідними урлами, звісно ж. І більше того: щонайменше Годзілла вміє визначати їх наявність і рапортувати про ону запалюванням помаранчевої княпочки поряд зі строкою урлу у вікні браузера - наскільки я пригадую, цього вже навчився і 7-й ІЕ. Тому з пошуком RSS проблем не має виникати взагалі - вчіть матчасть, як то кажуть. ;)

jarofed
Серпень 21st, 2008 @14:12  

ага. а ще в гугл.рідері можна просто набрати назву блогу чи його урл і буде тобі щастя! Та все ж зручніше (особливо для людей, які тільки-но починають розбиратися з RSS-підпискою), коли на блозі є характерна помаранчева іконка ;)

Підписався таки ;)

Kolia Shlapak
Серпень 21st, 2008 @14:28  

це вміють робити всі нормальні браузери) я тільки цими кнопками зазвичай й користуюсь)
більше того є сервіси, за допомогою яких можна зробити ррс стрічку й додати собі в рідер для сайта, який не має рсс. От так от, магія)

Додати коментар

Зверніть увагу: Коментарі можуть потребувати модерації після того, як ви їх додали, в такому разі вони стануть видимими пізніше



Блог про інформаційні технології  Біржа посилань XAP

Опитування

Які фіди більше імпонують вам, як читачеві?

  • Повні (65.0%, 53 Votes)
  • Короткі (35.0%, 29 Votes)

Total Voters: 82

Loading ... Loading ...