• Розмовляти про “монетизацію блога” в укр блогосфері . У нас немає критичної маси для монетизації, мають бути тисячі відвідувачів, щоб блог став більш вигідним ніж розвантаження ящиків на базарі. Натомність потрібно говорити про “комерціалізацію блогів”, тобто про прямі контакти з рекламодавйями, агенціями. Це важче ніж просто встановити шматок кода у footer, але це набагато серйозніше і перспективніше ІМХО.

  • Колорадський жук впадає в сплячку 🙂 а от блоги про сео. монетизацію так вже надоїли що торба. щодня відписуюсь від них. заробити мільйон на щоденику в україні нереально. Можна лише на пиво щось отримати:)

    Станіслав, колись спілкувавс з рекламними агенціями. кажуть нащо нам пхатися в нет, якщо повісили один рекламний щит ігрошенят купа.

  • Станіславе, на жаль зараз в Україні реальність така, що люди, які отримують хоча б якусь копійчину на блогах – роблять це найчастіше через системи обміну лінками чи подібні методи. Якщо винятки і є – то їх поки-що обмаль. Втім, ситуація починає мінятися.

    Тарас правий – великим компаніям нІколи дивитися в бік українських блогерів – вони занадто зайняті зароблянням бабла! Вони переконані, що ще не вичерпали можливості офлайн реклами? І ця ситуація зміниться лише тоді, коли в блогосфері вони побачать можливості для подальшого розвитку свого бізнесу.

  • 2Electric
    якщо це тебе дратує, значить це тебе цікавить. Інакше – игнорував би і навіть не звертав уваги

  • podarok, погано читаєш:) колись цікавився. підписувався. а тепер регулярн овідписуюсь бо стало не цікаво.

  • Блоги ще не доросли в Україні до того, щоб рекламні агенції звертали на них увагу. Малий трафік, мала аудиторія – головні негативні фактори.
    російськомовний блог має більше шансів (гляньте на tods-blog.com.ua).
    тому крім бірж лінків нам нічого суттєвого не бачити.

  • hellveen, на жаль, не можу не погодитись. поки-що це чи не єдиний спосіб. Втім, деякі російськомовні блоги починають розміщувати рекламу від прямих рекламодавців уже при відвідуваності 50 хостів на день. А топові українські блоги давно переросли цю межу. Тому будемо сподіватися, що скоро рекламодавці подивляться і у наш бік. Хоча потрібно брати ініціативу у свої руки і йти з пропозиціями до рекламодавців.

  • Чому ви зупиняєтесь тіки на біржах лінків та рекламодавцях, якщо ви стали на цей шлях, то чому не хочете дивитись трохи далі, невже не можливо рекламувати когось самому и мати на цьому гроші, які з часом можливо стануть більшими ніж ви малиб з проданного банера?
    На приклад у інтернеті є багато онлайн магазинів, які з задоволенням сплачувалиб видсоток з тих грошей які залишив у них покупець прийшовший з вашого сайту.

  • Художник, можу вас запевнити, українські блогери пробували все. А той нікчемний заробіток з партнерських програм інтернет-магазинів просто смішний… Українці ще не так часто купують щось онлайн.
    Тому поки що на першому місці стоять біржі посилань, а на другому – продавання банерів.

  • віднедавна почав читати твій блог і мені подобаються твої публікації. коли читав про те як має захоплювати процес написання постів, то якраз і уявляв як у тебе від пальців відскакують іскрами букви – от ти дійсно фанат писати аналітику і з одного речення роздути пост, мені наприклад було б ліньки стільки писати, тимбільше що в нього немає фактично аудиторії

  • lilumi, ну так, намагаюсь на власному прикладі дотримуватись власних же ідей. 🙂 І хоча постійних читачів в “Української блогосфери” не так вже й багато – для мене вони цінніші, ніж десятки тисяч читачів техкранчу та всіляких там перезхілтонів… 😉

  • я мабудь щасливець, бо не знаю хто такий перізхілтон 
    і техкранч

  • Хороша стаття!
    Пробував бути монетизатором – “загинув”. То ж, тепер веду свій персональний блоґ – це мені приносить масу задоволення.

    оффтоп: “Коли ввночі останні вікна гаснуть…” – знайшов описку)

  • AntonioR, дякую, що помітили. 😉 Вже виправлено

  • А чи можна назвати монетизацією, намагання зробити свій блог популярним, щоб його читало якомога більше людей, вивести його в лідери? 🙂

  • Андрій, якщо все це робиться, щоб у майбутньому заробляти на цьому гроші – тоді так – це монетизація.

  • Дякую, це просто розгорнуте викладення того, про щ ой я намагаюсь писати – пишіть про те, що вам цікаво. З плотами (блогами) так.

    Якась така мандрівна думка оце мені спала: може проблема з плотами в тім, що вони надто орієнтовані на автора – на єдину особу, під той час як комерційно вдалий проєкт має орієнтуватися насамперед на відвідувача, задовільняти його потреби. Отже, якщо це так, то пліт взагалі важко монетизовувана річ.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.