Автор фотографії:
Я стільки разів у різних блогах натикався на фразу: «коли немає про що писати – краще не писати взагалі», що вирішив теж поділитися своїм ставленням до проблеми підбору тем для публікацій. Чи радше, зі своєї «дзвінарні» відповісти на запитання, що робити, коли хочеться писати, але немає про що…
Тут мені вбачається три можливих варіанти:
- Коли хочеться писати і є про що писати, тоді, зрозуміла річ, потрібно писати. Це очевидно!
- Коли не хочеться писати і немає про що писати – тоді краще відкласти клавіатуру і піти прогулятися (подивитися телевізор, почитати книжку) вибирайте на свій смак. Якщо ж такий стан продовжується протягом тривалого періоду – варто задуматися над доцільністю подальшого ведення блога. Навіщо займатися тим, що не приносить задоволення?
- Коли хочеться писати, але немає про що… Тут ситуація не настільки очевидна, як у першому випадку. На мою скромну думку, якщо є бажання – тема знайдеться. Адже відсутність теми для публікації не означає об’єктивне завершення колекції тематик, про які ви могли б написати у своєму щоденнику. Це радше вказує на атрофію винахідливості. Тому особисто я є палким прихильником підходу: коли хочеться писати – тема для статті знайдеться сама!
Спробую пояснити свою ідею на простому прикладі.
Уявіть, що ви ведете блог, про фотографію. Нехай вашому щоденнику вже рік і за час його існування ви розкрили чимало цікавих тем, починаючи від правильної експозиції, і закінчуючи тонкощами роботи найновіших моделей цифрових фотоапаратів. Ви отримуєте справжнє задоволення від свого хобі і дуже любите писати. Але одного дня, сівши з клавіатуру, розумієте, що не маєте ідей для чергової публікації.
Чи означає це, що стаття, написана у такому стані обов’язково виявиться нецікавою і некорисною для ваших читачів?
Зовсім ні!
Адже у вас немає жодних проблем з мотивацією та з професійністю. Єдина ваша проблема полягає в пошуку ідей. А знайти хорошу ідею для чергової статті часто буває навіть простіше, ніж ми звикли вважати.
Якщо ви фотограф, то можете, наприклад, розповісти про свою останню фотосесію і поділитися новими знахідками та відкриттями, не забувши «прикрасити» запис до блога цікавими фотографіями. Можете зробити огляд якоїсь цікавої фотоподії (яких відбувається безліч кожного дня). Можете пройтися по фотоблогах (десятки яких, безсумнівно, внесені до вашого рідера) і там відшукати цікаву тему для публікації. Зрештою, ви можете перечитати коментарі у своєму ж щоденнику і нарешті дати відповіді на запитання читачів у розгорнутому пості…
Методів пошуку ідей для публікації – сотні. Головне – щиро любити свою справу! І якщо це так – перед вами ніколи не постане притягнута за вуха дилема блогера: що робити, коли немає про що писати?
Якщо бути до кінця відвертим, то на мою думку, любов до своєї справи має навіть більше значення, ніж наявність ідей для публікацій. Тому що якщо ви не знаєте, про що писати, але дуже хочете опублікувати пост – то обов’язково знайдете вартісну тему. Якщо ж у вашій голові роїться ціла колекція пречудових ідей для публікації, але ви ненавидите письмо і не хочете писати – навряд чи щось змусить вас сісти за клавіатуру. А якщо й змусить – жодного задоволення ви не отримаєте.
Ось такі думки цього разу.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)