Мені навіть трішечки соромно, що я з таким запізненням публікую новину, якою вже „відгула” та ще й досі продовжує гудіти світова блогосфера. Жартую звісно – анітрішечки мені не соромно! Обійдемося без технічних подробиць (про особливості та характеристики майбутнього браузера доволі детально написано на блозі Макса Саваневського, який подобається мені що далі – то більше), а натомість спробуймо відповісти на запитання, чому ж Гугл вирішив випустити свій власний браузер – Google Chrome.
Ось як пояснюють своє нововведення представники самого Google (уривки з прес-релізу):
„Ми запускаємо браузер тому, що віримо у можливість надання кращого сервісу своїм користувачам, а також сподіваємося підштовхнути інноваційність у мережі. Оскільки кожен з нас проводить чимало часу в онлайні – ми задумалися, як можна створити максимально ефективний та зручний браузер із застосуванням найкращих елементів та попередніх досягнень. Ми спостерігали за еволюцією вебу від простих текстових сторінок до інтерактивних програм і тому особливо гостро відчуваємо потребу цілковито переосмислити підхід до створення браузера. Для більшості людей браузер не має жодного значення – це лише інструмент, за допомогою якого вони запускають веб-програми та займаються серфінгом по мережі. Як і класична домашня сторінка – Google Chrome буде виконано у мінімалістичному дизайні – він буде інтуїтивно зрозумілий і швидкий”…
Красиво звучить, чи не так?
Запитання полягає в тому, чому саме браузер? Що отримає такий пошуковий гігант, як Google від браузера?
Схоже, вся справа в тому, що не так давно Microsoft представила чергову версію свого браузера IE 8. Як вже неодноразово доводила компанія – вони нарешті навчилися йти назустріч потребам споживачів. Принаймні у питаннях, які стосуються розробки браузерів. Сьома версія експлорера була набагато кращою за шосту. А у восьмій – і це цікаво – розробники пообіцяли створити режим приватності, завдяки якому користувачі легко можуть приховати сліди своєї веб-діяльності.
І все б нічого…
Але виявляється, можливість відключення збору даних про користувача (детальніше можна прочитати на Associated Press та в журналі Business Week) може дуже негативно вплинути на рекламу Гугл. Про який контекст може йтися, якщо пошуковик не здатен відстежити дії користувача? Якщо це й не знищить пошукового гіганта (цікаво, а чи існує сила, здатна його знищити?) то принаймні доволі суттєво вдарить по прибутках. Цікаво, чи думала про це Microsoft, коли анонсувала вихід нового браузера.
Google Chrome – боротьба за світове панування
Взагалі, трохи дивним і нелогічним виглядає, що Google, захопивши значну частку світового Інтернету і здобувши величезну кількість палких прихильників серед користувачів, залишив основні «двері» в Мережу за своїм тепер, мабуть, головним конкурентом.
Гугл-гуглом. Але як би там не було – 70% користувачів дивляться на Гугл через віконечко Internet Explorer.
З цієї точки зору, створення Гулом власного браузера виглядає цілком логічним кроком. Хто, як не вони самі, можуть втілити всі власні забаганки в Інтернеті? А зважаючи на кількість прихильників Google, можна прогнозувати, що браузер доволі швидко здобуде належну популярність і відхопить значну частку ринку.
І якщо завтра браузер замінить операційну систему, а більшість десктопних програм відійдуть у минуле, звільнивши місце онлайн-сервісам то Google нарешті зможе відсвяткувати цілковиту перемогу і навіть станцювати гопака над останками Microsoft. Але все це буде завтра!
А сьогодні ми качаємо новий браузер Google Chrome і розмірковуємо, чи така вже це позитивна річ?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Google Chrome « GrAndSE’s blog ()