До ювілейного (10-го) випуску рубрики «3+2+1» потрапили наступні публікації:
3
- Питання самодисципліни – переклад доволі популярної статті Стіва Павліни про самодисципліну, опублікований на блозі головного редактора журналу ITC.UA Артура Оруджалієва. Змушує замислитись. Якщо ви вважаєте себе дисциплінованим – прочитайте цю статтю.
- Чи потрібно змінювати підхід до реклами? Разом зі зміною носіїв – змінюється і сам вигляд реклами, її вплив на потенційних споживачів та охоплення аудиторії. Але чи змінюється підхід до реклами тих людей, які працюють у цій сфері та тих, хто користується послугами рекламних агенцій. Схоже, що ні. Стаття Олександра Семенюти спонукає ще раз замислитись над проблемами ефективності тих чи інших видів мережевої реклами. Особисто я згоден не зі всіма висновками (тими, що стосуються банерної реклами), але почитати все-рівно цікаво.
- Здоров’я комп’ютерного користувача. Надія Баловсяк (відома також як Internetessa) розповідає про методи правильної розстановки елементів комп’ютера таким чином, щоб не завдати шкоди здоров’ю людини, яка за ним працює. Чого не можна, так це ігнорувати потреб власного організму. Бо сьогодні ми ведемо блоги, а завтра будемо страждати від хвороб спини та очей.
+2
- 5 Lessons on Making Money with Affiliate Programs – російські монетизатори постійно згадують у своїх блогах про партнерські програми. Втім, на блозі одного з найвідоміших світових авторів Дарена Роуза я подібних тем ще не зустрічав. Цікаво познайомитись із альтернативною думкою.
- When The Reaction to Your Blog Post Goes Wrong. Всі ми стверджуємо, що готові до комунікації з читачами і хочемо почути про їх враження від наших статей. Насправді ж, зазвичай ми готові тільки на сприйняття позитивних відгуків. Якщо ж у блозі з’являється пряма критика – ми або ігноруємо її, або, у більшості випадків – реагуємо вороже. Власний підхід до вирішення проблеми несподіваної реакції на записи у вашому блозі пропонує автор Blog Herald.
+1
- Мифы про блоги – ОБЯЗАТЕЛЬНО читать руководителям крупных проектов, менеджерам высшего и среднего звена – від себе додам, що і всім скептикам, які вважають блогінг заняттям несерйозним. Автор розвінчує п’ять міфів, які оточують блоги і часто негативно впливають на рішення великих корпорацій долучатися до блогосфери. Радує, що з кожним днем все менше та менше.
Сподіваюсь, всі пам’ятають, що для потрапляння у рубрику «3+2+1», потрібно просто писати цікаві статті. А я вже постараюсь знайти і поставити посилання на вашу роботу! А якщо боїтесь, що котрийсь із ваших шедеврів буде пропущено – не соромтесь надсилати лінки-пропозиції на мою пошту: jarofed(at)gmail.com.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)