Готуючись до впровадження прямої реклами на „Українській блогосфері”, я вирішив написати серію статей про перспективи та можливості різних видів рекламних та PR-матеріалів у середовищі Web 2.0. Частково це питання вже зачіпалося у нещодавній статті „Секрет якісного трафіку”.
На жаль, консервативні рекламодавці все ще мислять категоріями: „що більше щоденних відвідувачів на сайті – то більше може коштувати реклама на ньому”. Втім, далеко не кожен з них замислюється про головне – віддачу від реклами та ефективність інвестицій. А вона, як відомо, мало залежить від прямих показників відвідуваності.
На блозі Dimax`a розказано про один із таких випадків. Як бачите – кілька тисяч відвідувачів на день ще зовсім не свідчать про ефективність реклами. І навпаки – сотня денних відвідувачів може конвертуватись у ефективну аудиторію для рекламодавця. Головне тут – орієнтуватися на ефективність, а не на кількість.
Як же визначити, чи буде ефективною реклама на блозі?
В першу чергу варто звернути увагу на активність аудиторії. Значна кількість коментарів до кожної (чи більшості) записів швидш за все свідчить, що люди потрапляють на блог не випадково.
Іншим критерієм може стати аналіз статистики відвідувачів блога. Якщо автор з якихось причин вирішив користуватися закритою статистикою – це повинно послужити застереженням для рекламодавця. Ефективному блогу немає що приховувати!
Нарешті, потрапивши на сторінку відкритої статистики, потенційному рекламодавцю варто звернути увагу на джерела трафіку (нормально, якщо на першому місці стоїть пошуковик і не нормально – якщо якийсь лінкообмінний трафікогенеруючий сайт), а також на запити, за якими люди приходять на сайт. Тематичні запити – це, вочевидь, найкращий показник на користь блога. Адже в такому разі якість аудиторії виявиться найвищою.
Насамкінець, ще одним критерієм ефективності, який може (а в нормальних обставинах – навіть повинен) зацікавити рекламодавця – це кількість читачів блога, які також ведуть свої щоденники. Адже в такому разі з’являється шанс отримати резонанс повідомлення. Тобто, один раз заплативши за рекламу, отримати рекламу на інших блогах безкоштовно. Звісно, це можливо тільки у випадку, коли рекламодавець виставляє на суд публіки цікавий продукт, який несе об’єктивну цінність для відвідувачів. Не варто сподіватися, що хтось з доброї волі напише про „дешеві квартири в Києві” чи „вікна металопластикові ПВХ купити дешево”…
А ви як думаєте? Чи є у блогів рекламні переваги, порівняно з традиційними сайтами?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)