• Дивне запитання – кумедне. 🙂 А чи є у блогів переваги взагалі – порівняно з “традиційними” сайтами? 😉

  • Важко відповісти… Думаю, справа не в тому, чи є сайт блогом чи ні. Думаю, переваги є у нішевих проектів, які мають своїх читачів, довіру у них і можуть бути гарними рекламними площадками для нішевих рекламодавців

  • так, коли я увів у себе банерну рекламу із підрахунком статистики показів то конвертація виявилася просто вражаючою – банер у сайдбарі має CTR 12% (Clicks Through Rate, кількість кліків від загальної кількості показів) – а це нечувано для банерів наприклад, на корреспонденті – там більше 1% не піднімається, хоча аудиторія в тисячі разів більша ніж у мене.
    очевидно, що конвертація на блозі вигідніша.

  • З фактом, що реклама на якісному нішевому тематичному сайті (яких іноді днем з вогнем не знайдеш) може бути достатньо ефективною не посперечаєшся. Але мої власні спостереження підказують, що на хороших тематичних блогах досягнути того ж рівня ефективності набагато легше. Спостереження Hellveen-а також на це вказують. Цікаво відстежити причини такої ефективності. Обов”язково присвячу цій темі кілька статей на блозі.

  • Можливо причини переваги тематичних блогів:
    1. Блогер є особою, до якої є певна довіра, тобто читач, що отримав корисну інформацію довіряє вибору автора (в даному випадку, рекламі). Підсвідомо, однак довіряє.
    2. На блогах рідко буває велика кількість статей протягом одного дня. Таким чином читач більш уважніше ставиться до інформації розміщеній в блозі. А тематичні сайти іноді перетворюються в жахливі смітники, на яких заходять люди, щоб швиденько знайти інформацію, та втекти подалі.

  • Мені здається, що у твоїх словах є сенс. Щоправда, я б говорив не про довіру до автора (якраз цю довіру ні в якому разі не можна “розпорошувати” намагаючись з її допомогою проштовхнути рекламу своїм читачам), а про різницю між тим, як люди читають блоги і як вони читають звичайні сайти. Думаю, напишу про це ще одну статтю. Але у двох словах – на блоги люди у переважній більшості приходять цілеспрямовано (щоб почитати блог), а на сайти вони йдуть шукати конкретну інформацію (у них просто немає часу, щоб клікати по банерах). Ну і звісно ж – якість аудиторії на тематичному блозі часто виявляється набагато вищою, ніж на традиційному сайті…

    Не без винятків, звичайно.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.