Автор фотографії:
Зверніть увагу: Останнім часом стає все більше та більше блогів, статті до яких пишуться тільки заради регулярного оновлення. І хоча в «Українській блогосфері» набереться, мабуть з десяток статей, де стверджується, що періодичність – це запорука успіху (можете почитати статті: «Як виробити звичку регулярного написання статей…», «Періодичність – ознака професійності» та «Вигорання, чи банальна лінь?»); це не відміняє того факту, що періодичність заради періодичності (супроводжувана «висмоктуванням із пальця» тем для насупних постів) – лише шкодить вашому блогові, загальмовуючи його розвиток та ставлячи під сумнів майбутню популярність.
Автори, які стали на цей хиткий місток, на жаль, не приділяють належної уваги інформативності та корисності своїх статей, не кажучи вже про потенційний інтерес для читача. Дуже багато блогерів (в тому числі й українських) страждає «академічним стилем», пишучи для кого завгодно, але тільки не для користувачів Інтернету. Перечитайте свої останні пости! Можливо, йдеться саме про вас!
Що ж спонукає блогерів так чинити?
Попри усталену думку, а можливо, навіть всупереч традиційній логіці – написати «реферат» набагато простіше, ніж поділитися зі своїм читачем власними думками (особливо, за повної відсутності останніх). Часу на беззмістовний (часто – безглуздий) пост витрачається менше, ніж на якісну (нехай і коротку) статтю. Розумові зусилля також майже не потрібні. Варто лише знайти якусь новину в Інтернеті і переписати її «своїми словами». Втім, як і варто було очікувати – віддача від такої діяльності лежить в рамках нуля.
Якщо спробувати візуалізувати цю думку, то віддача від якісного поста, на який ми витрачаємо, скажімо, 1 годину – буде лежати в межах 100%. А віддача від нікому не потрібного рерайта, на який ми витратимо 30 хвилин, у кращому разі досягне 5%, а в гіршому – тільки зашкодить вашому блогові (це у випадку, якщо раніше ви писали якісні статті і вже встигли зібрати навколо свого проекту якісну аудиторію). Не потрібно бути експертом, щоб помітити, що при скороченні часу, витраченого на письмо вдвічі, продуктивність падає щонайменше у 20 разів. Звісно, числа, наведені тут, є умовними. Але насправді все так і відбувається.
Не вірите?
Тоді протестуйте на собі: Чи стали б ви читати неякісний, нецікавий і абсолютно некорисний для вас рерайт? Чи підписались би на оновлення блогу, який складався виключно із таких, з дозволу сказати «статей»? А якщо ви не стали б витрачати час на такий блог, то чому думаєте, що хтось інший став би?
Ось ми й приходимо до основної думки цієї статті:
Контент обов’язково повинен бути якісним, а не написаним тільки задля збереження регулярності публікацій на блозі!
Та чи означає це, що варто менш часто публікувати статті на блозі?
Здавалося б – це найбільш логічна відповідь. І особисто мені вже траплялося багато блогерів та їх статей, в яких стверджувалося, що краще писати менше, але краще. І взагалі – регулярне оновлення нервує читачів. А якщо задуматися – одна публікація в рік – це саме те, що вам потрібно!
Не турбуйтеся, світ не перевернувся із ніг на голову! Я все ще переконаний, що регулярна публікація статей була і залишається ключовим фактором розвитку та просування блога. Але при цьому – слід стежити, щоб якість нових матеріалів відповідала заявленому раніше рівню. Якщо цей рівень буде знижуватись – ви втратите частину своїх читачів.
Простіше кажучи, підвищити якість статей на вашому блозі можна двома способами:
- Пожертвувати частотою публікацій і розміщувати статті лише тоді, коли до вас прийде натхнення написати щось по-справжньому виняткове.
- Знаходити натхнення і писати щось виняткове відповідно до заздалегідь запланованого графіку публікацій.
Як ви вже зрозуміли – успішні блогери діють відповідно до другого способу. І якщо хтось вважає, що це неможливо – подивіться на провідні англомовні ресурси, які не знижують (і навіть підвищують) регулярність своїх публікацій протягом кількох років, а при цьому – там з’являється все більше та більше надзвичайно цікавих статей.
Що ж потрібно робити, щоб писати цікаво:
- Писати лише по суті, не марнувати час читача «водою» (для тих же потреб використовується зручне візуальне форматування тексту, коли читач може швидко отримати найголовнішу інформацію, не витрачаючи час на деталі).
- Ділитися найцікавішим і тільки тим, що по-справжньму вас турбує. Не варто писати про якісь нецікаві вам нові тенденції та гаджети тільки тому, що так роблять всі. Краще трішечки відступитися від теми, але написати саме про те, що вас найбільше цікавить у даний момент.
- Розповідати тільки про те, у що вірите ви самі. Це здається здоровим глуздом – але насправді багато блогерів готові писати статті, які здаються їм вигідними, навіть якщо самі вони не вірять в те, що пишуть.
- Якщо пишете на тему, у якій ви новачок – не намагайтесь здатися професіоналом! Пишіть щиро і від душі. Цілком можливо, що ваш аматорський текст виявиться набагато цікавішим, ніж прискіплива думка найдосвідченішого спеціаліста.
- Пишіть текст так, як би ви писали лист до найкращого друга. Якщо пояснюєте принцип дії якогось механізму, уявіть, що пояснюєте його своїй мамі.
- Вступайте у дискусію з коментаторами вашого блога. Це може наштовхнути на чудові ідеї для нових постів.
Успіхів вам!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Теми для наступного подкасту або скрінкасту | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог ()
Pingback:7 причин, чому варто перекладати CMS, що є ядром Вашого блогу або сайту. | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2009-05-22 | cms | 650 | uk ()