TrackBack URI

Коментарів: 19

podarok
вересня 10, 2008 @21:30  

я притримуюсь думки, що писати потрібно лише тоді, коли хочеться і є натхнення. Писати заради оновлень – тупо і точно нецікаво.
Якщо оновлень немає місяць – не бачу зсісту напрягатись і щосб з цього приводу фантазувати, бо “як же так… нема нічого написано”. А якщо немає про що писати?
Інша справа, якщо знайти натхнення написати про те, чому “немає про що писати” – але це може виявитись тематикою зовсім іншого блогу.

ELECTRIC
вересня 11, 2008 @7:56  

ой хто б казав про академsчний стиль?:)))))))))))))))
дивись. оцей пост можна двома реченнями доступно викласи. тут багато масла масляного. хіба ні?

jarofed
вересня 11, 2008 @8:17  

podarok, згоден з тобою. Якщо дійсно немає про що писати – то притягувати тему за вуха не варто. Але, думаю, у більшості випадків проблема не в тому, що “немає про що писати”, а якраз в тому, що лінь. Принаймні для мене – це точно правда. І тут уже потрібно зробити вибір – або піддатися ліні і визнати, що в загальному писати вам не подобається (якщо це справді так – можливо є сенс закрити блог?) Або боротися з лінню і писати. Не дарма ж кажуть – апетит приходить під час їжі.

ELECTRIC, в моєму розумінні академічний стиль і розмір статті – різні речі. Академічна замітка не обов”язково повинна бути довгою. Але написана вона так, що читати її зможуть хіба що професори наук. Натомість, якісна стаття може бути скільки завгодно довгою, головне – щоб її хотілося читати. Мені хочеться вірити, що я ближчий до другого, ніж до першого. Хоча, звісно, ще працювати і працювати.

І якщо бути до кінця чесним – не маю жодного уявлення, як “доступно” викласти цей пост двома реченнями. Навпаки – мені здається, що я його занадто скоротив – а можна було сказати ще про багато інших важливих речей.

Andriy Mudryy
вересня 11, 2008 @10:01  

Я згоден з ELECTIRC’ом, що стиль цієї статті академічний. Радше, навіть, повчальний.

А стосовно того, чи писати якісний контент, чи писати регулярно, то тут я схиляюсь до такого механізму: поки ти організовуєш свою аудиторію, збираєш читачів, то треба писати з акцентом на якість контенту і дбати про його якість і унікальність, а якщо вже на блозі зав’язана реклама (інваріантно від її сутності), то вартувало би працювати з акцентом на регулярність.

jarofed
вересня 11, 2008 @11:16  

Якщо двоє людей говорять про одне і те ж – значить, вочевидь, вони праві. Схоже, мені слід працювати над тим, щоб мої статті виглядали менш академічними. Дякую, я намагатимусь.

Andriy Mudryy
вересня 11, 2008 @11:22  

FeedBack змусив мене ще раз замислитись над тим, Що я написав.
Просто хочу уточнити про що йдеться мені. Тема розкрита доволі добре. Просто, коли я читав, у мене виникло двоїсте відчуття, однією з частин якого було те, що тон якийсь “учительський”. Не думаю, що багато хто хоче відчувати себе “паддаваном блогів”, якщо ідентифікує себе як “джедай-блогер”. Хоч всі ми насправді “паддавани” :)

jarofed
вересня 11, 2008 @11:27  

Насправді Ви вже не перший, хто говорить, що у мене іноді проскакують наставницькі мотиви. А оскільки у більшості випадків я й сам тільки починаю вчитися і дізнаватися про якісь нові для себе речі – то не хотілося б, щоб у людей складалося про хибне враження. А за Feedback, дякую.

podarok
вересня 11, 2008 @12:46  

нуууууу… Від того, що у автора академічний стиль, його мабуть і читають. 8) Але чи прислуховуються – це вже інша справа.

Некрот
вересня 11, 2008 @19:35  

Лінь – це справді величезне зло. Як з нею боротися? Насамперед, я впевнений, не можна піддаватися БАЙДУЖОСТІ. Треба хотіти писати цікаво і “живо”, вкладаючи в кожен пост часточку душі (образно кажучи).

З Ваших порад, Ярославе, мені видалася найкориснішою за номером 5. Самі надумали чи перейняли чийсь безцінний досвід?

jarofed
вересня 11, 2008 @19:42  

Зараз уже й не згадаю. Колись давно, можливо, звідкись запозичив. Але зараз сприймається, як своє. Принаймні, намагаюсь писати максимально зрозуміло, щоб “не вантажити” відвідувача занадто “розумними” термінами та хитрими складнопідрядними конструкціями.

Signarius
вересня 12, 2008 @14:31  

Але не слід забувати і про натхнення. Іноді є що сказати, а думки і слова “не йдуть” і все тут. І навпаки- безглузду і завідомо нікому не цікаву думку можна подати так, що вона перетворить в шедевр сучасної літератури, ну чи блогоратури)))

jarofed
вересня 12, 2008 @14:53  

Згоден. Навіть найвидатніші письменники сучасності визнають, що стиль починає відігравати більше значення, ніж зміст. Іншими словами, те, ЯК ви пишете, іноді має на читача більший вплив, ніж те, ПРО ЩО ви пишете. Взагалі – негативна тенденція. Але нікуди не подінешся. Доводиться брати до уваги!

Signarius
вересня 12, 2008 @14:58  

Як в свій час казали про Стівена Кінга-що бестселлером стане навіть список речей, які він віддав до хімчистки))

Некрот
вересня 12, 2008 @20:58  

Signarius, на мою думку, це вже зведення до абсурду.
Чи я не маю рації?
Наскільки мені відомо, існує така тенденція: найвідоміші блогери Рунету починають писати про речі, які здають у хімчистку (образно кажучи!) – і втрачають читачів.
Може, й це неправда?

The Lex
вересня 13, 2008 @20:45  

Про найвідоміших блогерів і білизну: це неправда.

По темі: так, це справді важко, але конче необхідно саме _не_ писати.

dedushka
вересня 14, 2008 @20:38  

П’ятий пунт стане у нагодi :) . Дiйсно хорошi поради…

Signarius
вересня 15, 2008 @13:09  

2 Некрот – Напевно, правда, немає причин не вірити(я блогерів не особливо читав, ну окрім Ярофеда). Проте я ні в якому разі не хочу сказати, що писати про “білизну”- це правильно. Хоча, дехто, думаю, таки може це собі дозволити))

Пінгбеки & Трекбеки
Додати коментар

Зверніть увагу: Коментарі можуть потребувати модерації після того, як ви їх додали, в такому разі вони стануть видимими пізніше



Блог про інформаційні технології  Біржа посилань XAP

Опитування

Які фіди більше імпонують вам, як читачеві?

  • Повні (65%, 53 Votes)
  • Короткі (35%, 29 Votes)

Total Voters: 82

Loading ... Loading ...