П’ятниця! А отже – настав час регулярної рубрики „3+2+1” на „Українській блогосфері”…
3
- Єдиний центр – скоро блог Миколи „Монетизація блога” звинуватить мене у надмірному цитуванні та проставлянні посилань на його записи. Але що я можу вдіяти? Блог дійсно вартий того, щоб його читали, а ідеї впроваджували. Саме такою ідеєю ділиться Безлімітчик у своїй останній публікації „Єдиний центр”. А ви хотіли б, набравши у браузері одне посилання, отримати перелік УСІХ українських блогів? І щоб цю адресу знали всі українські блогери? І щоб після створення блога кожен з них спершу реєстрував свій блог у ТОМУ САМОМУ списку, а вже потім брався за щось інше? Цікаво, чи реально втілити це на практиці?
- “WordPress для чайників” або вчимося створювати плагіни для WordPress. Міха опублікував своєрідний посібник для чайників, як створювати плагіни для WordPress. Буде корисно для тих, хто хоча б трішечки знає основи PHP і не хоче обмежуватися чужими програмами. Дозволяє зрозуміти ключові принципи роботи вордпрес-плагінів і нарешті спробувати написати щось своє.
- Відеокаст!: За піффком #2. Відгадайте хто? Правильно – невгамовний Олександр Фурман, ака Masterpiecer. Відгадайте з ким? Точно – з Андрієм Поданенком, ака Podarok… Відгадайте що? Ну зрозуміла річ, що пили пиво і спілкувалися. А між тим – записували все це дійство на камеру. Так з’явився перший український відеокаст, який ви можете скачати і самостійно переглянути. Якість, звичайно, не найкраща. Але все-рівно весело і класно! І до речі, після перегляду відеокасту (а саме – прослуховування розповіді Андрія про Друпал) відразу виникає бажання спробувати цю нову систему керування контентом (Друпал, тобто) на практиці…
+2
- 2.0 world will emerge from the ashes of the Financial Capital World. Великі організації – вони як динозаври. Хоч і потужні – але дуже повільні та неповороткі. І варто зовнішнім обставинам змінитися – як вони гинуть. Саме про це (а також про те, чому великі компанії не готові до роботи за принципами світу 2.0) розповідає Роберт Патерсон (Robert Paterson). Захоплююче читання!
- Vision as the Core of Blog Improvement: 3 Clarifying Metaphors. У вас є блог? А навіщо? Це може видатися нелогічним – але більшість авторів не знають відповіді на це питання. Точніше – вони обмежуються традиційними відповідями. На зразок: це інструмент для комунікації, для того, щоб ділитися зі світом своїми думками, для того, щоб розповісти про себе іншим людям, щоб знайти однодумців та спілкуватися з ними і т. д. і т. п. Все це, безперечно, правильно! Але у кожного блога повинна бути певна визначальна риса. Те, заради чого його варто читати. Те, чим він відрізняється від сотень мільйонів йому подібних!
+1
- Блоги для людей — обнаружена критическая уязвимость. В статті дуже доступно пояснено, чому публікація до блогів повинна бути регулярною і яким чином це впливає на відвідуваність. І навіть описано механізми такого впливу, а також – яким чином це пов’язано із кількістю лояльних читачів вашого блога.
Потрапити до рубрики «3+2+1» – просто! Потрібно всього лише писати цікаві статті. А я вже постараюсь знайти і поставити посилання на вашу роботу! А якщо боїтесь, що котрийсь із ваших шедеврів буде пропущено – не соромтесь надсилати лінки-пропозиції на мою пошту: jarofed(at)gmail.com.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)