Думаю, сервіс для блогів Technorati не потрібно представляти нікому. Безперечно – це один із найвідоміших рейтингів блогів, можливості якого просто вражають. Позавчора почалася публікація дослідження від мастодонтів світової блогосфери під назвою «Стан блогосфери 2008» (State of the Blogosphere 2008) – це щорічне дослідження, яке аналізує тенденції та перспективи розвитку блогосфери. Звісно ж – у всепланетних масштабах. Проводиться воно з 2004-го року.
Протягом п’яти днів на сайті з’являться відомості:
День 1. Хто такі блогери?
День 2. Про що і навіщо вони пишуть?
День 3. Як займатись блогінгом?
День 4. Блогінг заради прибутку
День 5. Входження брендів до блогосфери
Трішки попереглядав дослідження (перекладати повністю не взявся, бо на це пішло б дуу-у-уже багато часу) і зробив висновок, що це справжнє невичерпне джерело матеріалів для роздумів та публікацій. Дуже раджу! Якщо знаєте англійську – обов’язково знайдете там щось цікаве і для себе.
А я тим часом поділюся з вами деякими найцікавішими числами, які вже були опубліковані:
- авторитетність 76 000 блогів перевищила 50 пунктів (Авторитетність Technorati – це своєрідний інтегральний показник популярності блогів, який базується на кількості вхідних посилань на блог);
- 900 000 нових публікацій у блогах з’являється щодня;
- 1,5 мільйони блогів опублікували хоча б один запис протягом останніх 7 днів;
- 7,4 мільйони блогів опублікували хоча б один запис протягом останніх 120 днів;
- 133 мільйони блогів знаходяться у індексі Technorati.
Блогінг – це…
- по справжньому глобальний феномен: у технораті зареєстровані блоги на 81 мові, а участь у дослідженні взяли блогери із 66 країн на шести континентах;
- феномен, який набуває все більшого впливу: середній автор є дописувачем блогу протягом трьох років, а всі блогери світу щодня створюють близько мільйона нових записів. Блоги представлені у переліках топ-10 сайтів у всіх ключових тематичних категоріях і сьогодні стають інтегральною частиною інформаційної та медійної екосистеми.
Блоги – це прибуткова діяльність!
Переважна більшість блогерів, які взяли участь в опитуванні Technorati розміщують платну рекламу на своїх блогах. Середні витрати на підтримку блога складають близько $1800 на рік. При цьому середній прибуток починається від $6000 на рік і досягає $75 000 у тих блогерів, чия місячна аудиторія досягає розміру 100 000 або більше унікальних відвідувачів.
Частка корпоративних, професійних та особистих блогів
- 79% від всіх блогерів мають особисті блоги;
- 46% блогерів ведуть професійні блоги;
- 12% блогерів залучені до корпоративного блогінгу.
Додавши всі ці цифри, ви, звісно ж, зрозуміли, що різні спрямування у блогінгу перетинаються.
Так, корпоративні блогери:
- у 69% випадків мають власні особисті блоги;
- у 65% ведуть професійні блоги;
А професійні блогери, у свою чергу:
- у 59% випадків мають особисті блоги;
- у 17% залучені до корпоративного блогінгу.
Ось така статистика!
Якщо протягом наступних днів дослідження поповниться новими цікавими даними, я також обов’язково поділюся ними з вами.
P.S.: Продовжується змагання українських блогів BUBA (Best Ukrainian Blog Awards). Якщо вам подобається мій блог, буду вдячний за його підтримку на конкурсі. За поточними результатами змагання у моїй категорії (тематичні блоги) можна спостерігати тут. Коли востаннє туди заглядав – то був на шостій сходинці. Втім, вже зараз бачу, що протиставити щось серйзоне ЖЖ-блогам з їхніми френдстрічками – майже нереально.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)