Я, мабуть, перший блогер, який познайомився з інтерфейсом Google AdWords раніше, ніж зареєструвався у Google AdSense. А все почалося з того, що на мою електронну скриньку надійшов сертифікат на 250 гривень для розміщення реклами через сервіс Google AdWords, з детальними поясненнями, як зареєструватися та з чого почати. Магія слова «безкоштовно» чарівним способом подіяла на мою свідомість – і я вирішив спробувати. Зрештою ж – нічого не втрачаю!
Трішки розібравшись з інтерфейсом AdWords та попрактикувавшись у створенні пробних рекламних кампаній (доволі захопливий процес), я прийшов до головного – заповнення реквізитів для оплати майбутніх рахунків. І тільки тут зрозумів – для запуску компанії мені потрібно підтвердити працездатність своєї банківської картки (через яку й здійснюватимуться майбутні платежі), а підтвердити працездатність можна тільки внісши мінімальний платіж (це 50 гривень).
Забігаючи наперед, скажу, що платіж я таки зробив. Цікаво ж дізнатися, наскільки ефективно діє розхвалювана всіма контекстна реклама Google. Та й видима вигідність цієї з дозволу сказати «угоди» (коли я плачу лише 50, а отримую на рахунок 300 (50 + 250 подарункових) гривень) також зробила свою справу. Справедливості заради відзначу, що вкінці всіх маніпуляцій з рахунком на ньому залишилося 275 гривень (25 знялося як одноразовий платіж за активацію мого аккаунта). Але вже їх я, нібито, можу цілком і повністю витратити на контекстну рекламу!
Які висновки я зробив?
Висновок перший: вдала пропозиція – і клієнт у вас в кишені!
По-перше, вміння запропонувати зацікавленому потенційному клієнтові щось безкоштовне (але в результаті – не зовсім) дуже часто допомагає перетворити потенційного клієнта на цілком реального.
Як у моєму випадку: я давно чув і навіть неодноразово стикався на власному прикладі з контекстною рекламою від Google. Звісно ж – мені було дуже цікаво відчути її ефект на собі, але не менш очевидно, що мій некомерційний проект не міг забезпечити мене засобами для такого тестування. І тут мені пропонують спробувати сервіс безкоштовно, надаючи для цього 250 гривень.
Все! Я продався! У мене потекла слинка і я готовий реєструватися.
Коли вже докладені певні зусилля (тобто я зареєструвався, налаштував аккаунт і навіть відчув кайф від створення пробних оголошень – мені повідомляють, що для активації аккаунта потрібно заплатити 50 гривень).
І тут – найдивовижніше: хоч по суті сервіс виявляється для мене не безкоштовним (а компанія отримує не лише гроші, але й нового клієнта, адже скористатися сертифікатом на 250 гривень можуть тільки щойно зареєстровані користувачі Google AdWords) – я все рівно вводжу реквізити картки і оплачую рахунок. Тому що компанія зробила все бездоганно!
Висновок другий: банківська система України ще не до кінця готова співпрацювати з Інтернетом. Але процес пішов!
Другий висновок, можливо, був вартий 50-ти гривень навіть більше, ніж перший. Я нарешті отримав банківську картку (Visa Classic, Приватбанк), якою можу без проблем розраховуватись в Інтернеті, не переймаючись тим, що платіж не пройде. Щоправда, для цього мені довелося потратити значну частину свого часу та нервів на спілкування з консультантами банку спершу у чатовому, а потім – і телефонному режимі.
Картка у мене є, і давно. Але до сих пір я ніколи не намагався розрахуватись нею в Інтернеті. Для поповнення рахунку AdWords це довелось зробити. І звісно ж – я отримав відмову. З моєї картки виявилося неможливо зняти гроші.
Після тривалих розмов з представниками Приватбанку, нарешті довідався, що всі картки, видані тут, за замовчуванням закриті для розрахунків через Інтернет. Довелося надати необхідну інформацію (паспортні дані, ідентифікаційний код, тощо) і замовити таке відкриття для користування в Інтернеті. Почекати добу! І, вуаля – картка тепер повністю дієздатна і нею можна розплачуватися у всесвітній мережі. Ця новина не може не радувати.
Що ж, подивимося, чи така вже ефективна ця хвалена контекстна реклама від Google?
Як тільки потрачу подарункові гроші – обіцяю розповісти про результати.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)