• До речі, які критерії були відбору блогів-переможців?
    Як на мене, то основним критерієм має бути відвідуванність блогу + підписання до RSS чи шось таке. бо голосування трохи субєктивна річ. можна попросити своїх знайомих, щоб проголосували. а відвідуванніть за рік, чи місяць набагато обєктивніша. чи може я помиляюсь.

  • Віталій, якби переможці обирались за відвідуваністю – тоді і конкурс був би непотрібен – можна було просто подивитися на рейтинг сайтів за трафіком. Тут же сенс якраз в тому, що існує безліч класних блогів, які просто ще не встигли привабити до себе увагу потенційних читачів (а значить, мають не так багато відвідувачів та підписників), але вони цілком варті того, щоб називатися найкращими.

    Звісно, голосування в інтернеті дуже важко вберегти від маніпуляцій та накруток. Та все ж при належному контролі з боку організаторів – це доволі дієвий інструмент для проведення конкурсів.

  • Вітання всім переможцям! Обов’язково, як матиму нагоду, ознайомлюся з їх творіннями більш детально. Гадаю вони варті цього.

    Vitaliy сказав: “бо голосування трохи суб’єктивна річ”.

    Так, воно – суб’єктивне, саме для цього і є живі непідкупні авторитетні судді 😉

    P.S. Шкода, що серед переможців так мало україномовних блоґів. Особливо на “Best UKRAINIAN Blog Awards”. Розумію, що якість не визначається мовою ведення сайту. Але все-таки шкода. Хай їх ставатиме з кожним роком все більше 😉

  • Чому я сказав про відвідуванність, як один з критеріїв “найкращого” блога – тому що з часом про справді найкращий блог дізнається найбільша кількість людей. А конкурс що був, тоді варто було б назвати “Нові імена” чи “Найперспективніші блоги” (технічна назва, щоб передати суть), але не найкращі. як на мене, то до поняття найкращий входить також і рівень прибутковості блога.

    я, особисто, лише “за” підтримку нових та якісних блогів.

    просто я сприйняв надто буквально назву конкурсу.

  • Vitaliy, ця думка може виявитися парадоксальною, але найбільш відвідувані блоги дуже часто не є найкращими. Вся справа в тому, що можливо вони і були колись найкращими, коли тільки починали свою “кар”єру”, але на момент “шаленого успіху” вже втратили свій запал. Трафік же іде туди “за інерцією”. Яскравий приклад – блог Джона Чов (John Chow). При цьому найкращими є якраз ті блоги, які зараз перебувають у стані активного розвитку.

    Коли яблуко зелене – воно достигає, а коли достигло – починає гнити.

  • Якщо за основу конкурсу брати відвідуваність, то переможцем стане той, хто краще вміє розкручувати сайти.
    Якщо за основу брати заробіток, то переможе людина з бізнесовою жилкою.
    В чому тоді “кращість” їх блоґів.

    Саме поняття “найкращий” є неоднозначне і суб’єктивне. І завжди таким буде. Скільки людей – стільки думок. Головне, щоб були забезпечені рівність і загальна доступність конкурсу. А це, видається, було 🙂

    Пригадуєте, свого часу чемпіонами світу з боксу (тобто кращими) ставали виключно “білі”. І не факт, що вони були такі вже “суперські”. Просто расова дискримінація робила своє.

    Тому очевидно, що в залежності від критеріїв відбору кращим можуть виявитися різні учасники і з цим можна лише змиритися.

  • В принципі погоджуюсь. також з тим, що кращість – це поняття субєктивне.

    в мене інше питання: стосовно аналогії з яблуком. хіба не можна з часом втримати лідерські позиції? я, як колишній маркетолог, добре знаю про що йдеться. але є випадки, коли друковані видання, не знаю про блоги, утримують свої позиції протягом десятиліть. наприклад Wired, The Economist, NewScientist. як на вашу думку, чому деяким вдається втриматись на плаву, а іншим ні? чому Wired був найкрутішим технологічни виданням в 80-х, 90-х і в даний момент? чому не загнив?

  • “…хіба не можна з часом втримати лідерські позиції?”

    Можна напевне. Проблема лише в тому, як на довго тебе вистачить.

    Так, можна погодитись з тим, що кращий блоґ мав би мати більшу відвідуваність, ніж посередній. І взяти це за основний критерій. Це до речі перше, що приходить до голови при створенні рейтингу. Адже кожного дня відвідуваність хорошого блоґу зростала б, а гіршого – ну, принаймні так стрімко не зростала. Це досить слушна думка. Проте нею (відвідуваністю сайту) зараз легко можна маніпулювати за гроші, наприклад, купляючи рекламу в Гугла. Хто має більше грошей – той має більшу відвідуваність. Якість ресурсу відходить на задній план. І в такому разі чистота експерименту не буде задовільною.

    Та й не проблема в цьому. Тому не варто сушити так голову. Адже, майже всі рейтинги сайтів так і працюють, враховуючи насамперед відвідуваність + дають поверхневу оцінку модератори рейтингів. Тому ніхто не заважає стати кращим там 🙂

  • Pingback: Стартував третій всеукраїнський конкурс блогів Best Ukrainian Blogs Award | Українська блогосфера()


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.