Спонсор запису: Зміна клімату. 10 фактів, які має знати кожен.
Трохи менше, ніж місяць назад я опублікував статтю «Google AdWords дарує безкоштовну рекламу». Що ж, схоже, настав час поділитися першими висновками щодо роботи з системою.
Загалом, мушу вам сказати, я задоволений!
За весь час (майже місяць) реклами у AdWords, на «Українську блогосферу» завітало 108 відвідувачів. І це при тому, що місяць ще не закінчився.
Згадаймо, що найбільш ефективне джерело трафіку серед українських блогів – ресурс Blogoreader – за найкращих часів (тобто у липні) приводив на блог всього 58 відвідувачів (щоправда, безкоштовно).
Скріншот довелося видалити, оскільки, як виявилося, викладати фотографії аккаунтів заборонено правилами. Хоча, чесно кажучи, не розумію, яка їм з того шкода?
108 переходів на сайт коштували мені 55 гривень, при цьому 62 переходи було отримано через пошук, а 48 – через сайти, які розміщують у себе блоки AdSense.
Деякі нюанси роботи з AdWords
Спершу я був вражений вартістю одного кліка – вона складала не менше 2 гривень. Але тільки згодом я зрозумів, яким чином функціонує «аукціонна» система Google AdWords. Виявляється, в залежності від визначеного вами місячного бюджету (система рекомендує виставляти не менше 300 гривень на місяць) – AdWords розрахує вартість одного кліка таким чином, щоб повністю використати ці кошти. Втім, ви можете самостійно визначити максимальну вартість одного кліка, що я й зробив, виставивши її на рівні 50 копійок.
Ваші рекламні повідомлення конкурують з рекламними повідомленнями інших компаній, які також платять за однакові з вами ключові слова. Таким чином, що вищою буде ваша ціна за клік – то вище ви з’являтиметесь у результатах рекламного пошуку. По суті ж, що стосується українського ринку – кількість компаній, які просуваються по запитах «блог» та «українська блогосфера» виявилась настільки малою, що моє повідомлення практично завжди з’являлося на першому-третьому місцях.
Що ж, поки що я задоволений роботою системи. Якщо так триватиме далі, то акційного бюджету (250 подарункових гривень) мені вистачить ще на чотири місяці. А далі я вже подумаю, чи є сенс продовжувати платити за контекстну рекламу.
А чи маєте ви досвід роботи з Google AdWords? Які ваші враження?
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)
Pingback:Якою повинна бути система голосування за вебсайти | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог ()
Pingback:Цінний кадр | Apple — український блоґ ()
Pingback:Ефективність Українських Сайтів щодо реклами. | my.ukrweb.info УКРВЕБ ІТ веблог | 2008-12-11 | seo | 454 | uk ()