П’ятниця. І сьогодні – розширений випуск рубрики 3+2+1 (шукайте учасників акції „Український блогосимбіоз” наприкінці переліку):
3
- Погляд на бізнес з того боку акваріуму. Надзвичайно цікава і влучна стаття Станіслава, яку він написав спеціально для публікації на Менеджмент@БЛОЗі. Чому власники акцій компанії завжди поводяться інакше, ніж наймані співробітники, і завжди з увагою ставляться до найдрібніших деталей? Чи не тому, що від їхньої діяльності залежатиме благополуччя їхнього ж дітища (а не чужої компанії)? Словом, читайте. Дуже багато цікавих спостережень.
- Заробляємо на блозі. Контекстна реклама – Сергій написав доволі потужну і детальну статтю про контекстну рекламу та її перспективи як джерела заробітку для блогів. Стаття може бути корисною для початківців, які починають замислюватися про можливість монетизації блога через контекст. Втім, тут головне – трафік. Про деталі читайте на Блогорідері.
- Блогінг та економічна криза – що ж, черговий випуск рубрики „3+2+1” не обійшовся без статті Миколи (Безлімітчика). Тут нічого не вдієш – вміє людина цікаво писати! А про економічну кризу сьогодні, як стверджує автор, не пише хіба що лінивий (от я про неї згадав, і начебто перестав бути лінивим 😉 ). Втім, тут цікава навіть не стільки сама стаття, скільки дискусія у коментарях до неї. Розгорілася суперечка щодо причин кризи між Максимом Саваневським та Миколою. А правда, як на мене, як і завжди – посередині.
+2
- 9 Little Known Traits of Successful Bloggers – дев’ять навичок успішних блогерів. Здавалося б, черговий перелік „заюзаних” і банальних порад. Аж виявляється – зовсім ні. Принаймні я знайшов для себе багато цікавого. Наприклад, що успішний блогер не намагається все пояснити і не намагається бути розумнішим за інших… А загалом – читайте самі…
- What “Not To Do” while you grow your blogging empire – а у цій статті використовується один з улюблених моїх підходів „від зворотнього”. Чого не варто робити, коли ви хочете створити власну блогоімперію?
+1
- Почему маркетинговый бюджет режут первым? – чули, що російському ринку інтернет-реклами пророкують стагнацію? Тут знайдете кілька пояснень, чому ж маркетинговий бюджет (частка якого, зазвичай, і формує рекламні кампанії в інтернеті) ріжуться в першу чергу. Від себе додам: написано дуже образно. Відразу відпадає багато запитань.
І перші учасники акції „Український блогосимбіоз”
- Доля приватних блоґів, або Батьківщина вас не забуде, але й не згадає… – не зі всім у цій статті Олександра Фурмана я погоджуюся, але сама стаття мене зацікавила. Чому ж особисті блоги „про все” (чи, так званий, литдибр) зазвичай, мають куди нижчий рівень популярності, ніж тематичні ресурси? У Мастерпісера – своє відповідь…
- Типографія – класний ретро-кліп про те, як створюються шрифти. Коли дивився, у мене навіть з’явилося якесь бажання (що його складно пояснити) намалювати власний шрифт. Словом – дуже цікаво.
Хочете отримати абсолютно безкоштовне посилання та невеличкий (2-3 речення) огляд вашої статті на „Українській блогосфері”. Долучайтеся до акції „Український блогосимбіоз”.
Потрапити до рубрики “3+2+1″ – просто! Потрібно всього лише писати цікаві статті. А я вже постараюся знайти і поставити посилання на вашу роботу!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)