• Гм, майже ніколи не зустрічав блоґів, в яких би люди писали проте, що їм не цікаво, і вели їх виключно для заробляння бабла. Для такого роблять сплоги чи що.

    Ні, звісно, багато-хто веде блоґи для заробляння бабла, але тематику обирають більш-менш цікаву для себе або принаймні таку, в якій шарять.

  • По-моєму писати про те, що власне авторові не цікаво — це справжня сизифова праця. Проте, якщо цим займатися постійно та регулярно, це входить у звичку і тема блоґу стає однією з найулюбленіших для автора.

  • Угу. За автора я радий. 🙂 А як що до читачів? 😉

  • В першому випадку читачі скоріш за все отримають сухий виклад інформації.

    А в блозі про мексиканських кроликів, інформація буде мало того що викладена з натхненням, так ще й приправлена авторським баченням проблеми, його емоціями, особистістю.

    От. 🙂

  • Це залежить від тематики блоґу, частоти оновленя і купи ін. факторів. Від яксоті написання також. Наприклад, автор може викладувати з «Курсу теоретичної фізики» Ландау та Ліфшиця параграфи, хоча сам нічого не знає. Але може викладувати безкоштовний (а може й ні 🙂 ) софт, хоча не розумітіся у ньому. Звісно, що блоґ з софтом буде більш відвідуваним, аніж блоґ з параграфами Ландафшиця ;).

  • Власне, а чому ти так думаєш? Я був би радий читати доступні та цікаві пояснення “Курсу теоретичної фізики” Ліфшиця і Ландау. Головне, щоб автор писав цікаво та від душі 😉

  • The Lex, звісно на читача потрібно зважати… але тільки не в момент вибору тематики для блога. 🙂

    конспіратор, згоден на 100%, потрібно не підлаштовуватися під інтереси читача, а формувати читацьку аудиторію таким чином, щоб вона сприймала те, що подобається вам. В розумних межах, звісно.

  • так щоб бути бабою ягою
    А я проти!

  • 2podarok, от відразу-таки і Бабою Ягою 😉

  • Стоп-стоп-стоп! Баба Яга тут і взагалі скрізь – вже є я! 🙂


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.