Блогер – це насамперед письменник, автор! І це так просто, що навіть дивно, як хтось може цього не розуміти.
Ні! Я зовсім не заперечую: існують аудіоблоги, відеоблоги, фотоблоги – тобто такі різновиди блогів, в яких основним джерелом інформації є не текст, а якийсь інший носій. Та навіть у цьому випадку – саме авторство (продукування інформації) на 90% визначає майбутню успішність блога.
І саме тому я, як заведений, повторюю просту і банальну істину – пишіть, пишіть і ще раз пишіть (знімайте відео, викладайте фотки). Ваш блог не стане популярним, якщо ви опублікуєте 10 статей, а потім візьметесь за маркетинг та просування, зрідка (раз на місяць чи на квартал) публікуючи черговий матеріал. Тільки не подумайте, я не заперечую важливість піару. Ви повинні всіма можливими «білими» способами доносити інформацію про свій ресурс потенційним відвідувачам. Але все це не матиме жодного значення, якщо ви не створюватимете контенту – того, заради чого відвідувачі приходять на ваш блог.
Теоретично, можна створити абсолютно порожню html-сторінку і розмістити дорогу банерну та текстову рекламу на найпопулярніших світових порталах. Трафік потече до вас рікою. Але навіщо?
Знаєте, як на мою думку повинен функціонувати «ідеальний» блог?
Ви публікуєте настільки корисний та цікавий контент, що кожен відвідувач, який прийшов до вас через пошукові сервіси, рекламу чи рекомендації на інших блогах, стає вашим читачем, вносячи стрічку до свого RSS-рідера. І кожна людина, яка випадково потрапила на ваш блог – повертається на нього вже за власним бажанням.
Автор фотографії:
Звісно – це лише мрії. Ідеальних речей не буває. Але що ближче ви зможете наблизитись до такого «ідеалу» – то успішнішим буде ваш проект.
Чим блогінг не є?
Пам’ятайте, блогінг – це не продажі. Не варто робити зі свого щоденника інструмент виключно для самопросування (він і так буде працювати на користь вашого персонального «бренду», якщо постійно збагачуватиметься винятковим контентом).
Успішність блогінгу залежить від того, наскільки цікаву, корисну та якісну інформацію ви надаєте своїм читачам. Не варто надто перейматися дизайном, логотипом та рекламою (до слова, «Українська блогосфера» більше, ніж пів-року проіснувала без логотипу і це не завадило їй досягнути первинного рівня відомості). Реклама має значення тільки після того, коли ви вже відчули, що ваші статті комусь цікаві.
Про що ще слід пам’ятати?
Відчувши себе автором (а це головне для блогера) варто пам’ятати, що ціннісна насиченість матеріалів повинна бути максимальною. Не марнуйте слова. Не витрачайте даремно час ваших відвідувачів (хоча це складно зробити – адже відвідувачі самі не дозволять, щоб їхній час марнувався).
Переконайтесь, що кожне слово, вжите вами – знаходиться на своєму місці і є абсолютно необхідним (поговорюють, до речі, що у мене з цим проблеми – але я чесно намагаюся виправитися). Якщо певна частина інформації не стосується вашої теми – викиньте її.
І ще…
По-справжньому лояльним читачам, які не просто тримають вашу стрічку у рідері, а з нетерпінням чекають оновлень, начхати, що ви втомилися і не маєте натхнення. 🙂 Вони люблять читати ваш блог – і за це платять своєю увагою. А увага читачів – це найцінніше, що може бути у блогера!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)