• Сподіваюся фінансова криза поховає цю роздуту бульку монетизації. Українська блогосфера просто існує для монетизаторів, це неправильно і довго так не буде.

  • Станіславе, цілком і повністю з вами згоден! Тільки не сказав би, що подібні тенденції простежуються виключно в українській блогосфері. Як російська так і світова блогосфери (і у значно більшій мірі) також беруть участь в монетизації через біржі лінків. Наївно сподіватися, що люди не будуть намагатися отримати прибуток з того, що хоча б теоретично може його принести.

    На мою думку, головне – щоб блог був цікавим та корисним для людей, а не створеним виключно під “Сапу”. Тоді він має право на існування, а блогер – має право на винагородження своєї праці. У позаминулій статті згадувалося про “вартість” та “цінність”. Поки будуть створюватися блоги, які не несуть жодної “цінності”, ситуацію в блогосфері буде складно покращити.

  • Роман

    Дякую за статтю! Багато чого, що колись не розумів, тепер для мене стало зрозумілим.

  • Ярославе, ти знову плутаєш, за чий рахунок цей банкет і хто сплачує рахунки за монетизацію: читач блогу зокрема і веб-сайту взагалі – не клієнт і не меценат автора. Станіслав правий стосовно легких грошей, “вдутих” у чергову мильну бульку. Коли ти вибудуєш усі свої три рівні монетизації ти побачиш цікавенну піраміду – такий собі сучасний МММ. 🙂 Але спостерігати за процесом також буде цікаво – я так думаю.

  • the Lex, “клієнт” і “меценат” на кожному з трьох рівнів абсолютно різний! Той факт, що біржі лінків рано чи пізно загнуться – це очевидно. З цим навіть ніхто не сперечається. Про це говорю не лише я і Станіслав. Про це говорить більшість. 🙂

    При цьому пряма реклама (текстова та банерана, а особливо – контекстна) нікуди не дінеться.

    Але, якщо ти так добре в цьому розбираєшся, то було б цікаво почути твою думку, “за чий же рахунок цей банкет” і “хто вдув гроші у чергову мильну бульку”??? Бо здається мені, що ти просто любиш посперечатися, а за цими словами нічого не стоїть!

  • The Lex, для блога який монетизується за рахунок баннерної і контекстноъ рекламы, клієетом є саме читач блогу, тому що блогер виступає посередником між рекламодавцем і клієнтами рекламодавця.

    На блог крім читата ніхто незайде і незробить клік, саме завдякі кількості читачів – вартісь банерної реклами збільшується

  • Люблю посперечатися з тими, за чиїми словами щось стоїть, ага. 🙂 От ти кажеш: “Той факт, що біржі лінків рано чи пізно загнуться – це очевидно.” – у цьому вислові застосовани один з полемічних прийомів: “+ це очевидно” – за очевидно, значить “це всі розуміють і за цими словами можна нічого не ставити бо не треба, адже усе й так усім очевидно” 😉 Ну добре – я Баба Яга, я проти, мені не очевидно: а чому ж саме на твою саме думку “факт, що біржі лінків рано чи пізно загнуться”? Звідки саме гроші на цьому рівні монетизації веб-сайтів взагалі і блогів зокрема і які саме механізми призведуть до знищення цього рівню?

    Давай писати про серйозніші речі і гратися більш серйозною аналітикою – чи я буду просто проти, а твої читачі складатимуться з “вдячної аудиторії хто багато чого, що колись вони не розумів, тепер для нього стало зрозумілим.” (к) 🙂 Нехай, принаймні, за твоїми словами щось стоятиме – як вважаєш?

  • Майстер, у рекламі видавець надає свої послуги – рекламні площі, рекламні тексти, тощо – безпосередньо рекламодавцю – клієнт тут узагалі “боком”. Чи ї пасажири метро клієнтами рекламного відділу метрополітену? Чи може жителі міста є клієнтами рекламних агенцій зовнішньої банерної реклами?

    Про “посередника між рекламодавцем і його клієнтами” теж надто туманно – адже роль видавця суто інформаційна і ніякої відповідальності за реальність пропозиції рекламодавця він не несе і ніякої послуги беспосередньо клієнту не надає. Так, теоретично можна вважати “послугою” – “донесення до клієнта інформації про рекламодавця” – але ж хіба клієнт за це платить? Клієнт платить за товар – а у передачі товару видавець аж ніякої ролі ни приймає. І навіть у інформаційній підтримці: хіба хтось звертається за додатковими роз’ясненнями про рекламований товар до видавця, на сторінках якого публікується те чи інше рекламне оголошення?

    Таки _клієнтом_ видавця є саме _рекламодавець_. Доречі, саме тому менеджери з продажу реклами мають свій хліб, ага. 😉

  • The Lex для вас:
    “Чи ї пасажири метро клієнтами рекламного відділу метрополітену? Чи може жителі міста є клієнтами рекламних агенцій зовнішньої банерної реклами? ”

    так, ще раз так, пасажири і жителі, є клієнтами нелише рекламодавця ай рекламних агентствє.

    Візмемо до прикладу Газету безкоштовних оголошень, яка коштує 1,5 гривні:
    якщо газета безкоштовна то від рекламодавця нема ніякого прибутку то що він не є клієнтом газети? – звісно є, тому що він розміщає свою інформацію в газеті, нехай навіть безкоштовно.

    Якщо перехожий купує цю газету, то що він клієн рекламодавця? – так він клієнт рекламодавця, але спершу він стає клієнтом газети, тому що купує її, а значить приносить прибуток видавцям.

  • А що, хтось уже заплатив автору цього блога чи якогось іншого за можливість читати його блог? А то я тут геть від життя відстав – може й пропустив що, ага… 🙁

  • блог працює на зворотньому приципі газети оголошень, тобте реклама платна, а блог бесплатный, але ІМХО читач навіть якщо він неробіть кліків, він все одно є кліентом блогу

  • Газета безкоштовних оголошень працює на тому самому принципі: оголошення бесплатні, а реклама – платна. І фактично газета безкоштовних оголошень є чудовим прикладом “старого доброго веб 2.0” : контент для “системи” генерують самі користувачі і самі ж користувачі користуються цим контентом. Платність газети цілком можна віднести до платності інтернету через який ми дістаємося до блогу – адже існують газети, які розповсюджуються бескоштовно. Так що принцип якраз не “зворотній”, а дуже навіть “прямий”.

  • ой, як шкода, що я всі вихідні доступу до нету не мав. Скільки цікавого пропустив. Про рекламні принципи (зворотні, прямі і хто є чиїм клієнтом) мабуть, напишу окрему статтю. За одно буде новий “плацдарм” для “посперечатися”. Але в загальному – я згоден – безкоштовна газета рекламних оголошень працює за принципом “старого-доброго WEB 2.0”. Ну зі своїми нюансами, звісно!

    щодо смерті бірж-лінків – я просто вірю, що рано чи пізно основні світові пошуковики (і в першу чергу Гугл) знайдуть способи 100-відсоткового визначення продажних посилань. І як тільки це станеться – біржі лінків перестануть існувати. Щоправда, важко зі впевненістю говорити, коли це станеться. Бо Яндекс та Гугл боряться з біржами вже ой як давно, а “віз і нині там”!

  • ех зараз найскладніше це загнати сайт в індекс гугл і яндексу (особливо важко яндекс) а потім уже не важко все організувати.
    Стаття варта уваги

  • Tetyana

    Стаття справді цікава. Як і ті, що йдуть слідом за нею.
    Щодо монетизації блогів, то SEO-лінки мені завжди здавалися надто підозрілими й низькоприбутковими. Тому я з ними й ніколи не працювала. Хоча… Може, варто було б спробувати. 🙂

  • Pingback: Пора смешивать темы :) Фарма + Адалт = Новая тема | SEO & Money()


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.