Автор фотографії:
Якщо ваш блог зацікавив рекламодавців у якості майданчика для розміщення текстових посилань чи, що навіть краще – банерів, то прийміть мої вітання – ви досягнули другого рівня монетизації. І хоча розміщувати текстові посилання з появою таких сервісів, як Блогун, стає набагато простіше – все ж той факт, що рекламодавець починає безпосередньо цікавитися вашим блогом, а в деяких випадках навіть готовий обговорювати умови розміщення реклами в онлайновому режимі, свідчить про те, що рівень майданчика суттєво підвищився.
На відміну від першого рівня монетизації блога, про який ми говорили минулого четверга, безпосередній продаж рекламних посилань та банерів, рідко коли стає доступним блогові на перших же місяцях його існування. Хіба що було проведено серйозну маркетингову кампанію щодо його розвитку або блог належить людині, яка явно вже давно працює у цій сфері. Виключенням може бути знову ж таки система автоматизованого продажу посилань «Блогун», але загалом, якщо у вашій електронній скриньці з’явилася перша пропозиція щодо розміщення реклами – можна майже напевне гарантувати, що сайт, який ви ведете – не сплог (а швидш за все – серйозний тематичний ресурс).
В чому суть і яка ефективність текстових посилань?
На перший погляд прямі рекламні текстові посилання у тілі статей можуть видатися чимось схожим на посилання, згенеровані кодом бірж лінків. Але це тільки на перший погляд! На відміну від бірж лінків, текстові посилання з тіла статей зазвичай мають мету не лише вплинути на підвищення пошукових характеристик (ТІЦ та PR), але й привести трафік на рекламований ресурс.
При цьому, якщо у біржах лінків посилання розміщується за принципом абонплати (вам потрібно платити певну суму кожного місяця для того, щоб ваше посилання залишалося на сайтах) і якщо ви перестанете інвестувати кошти у рекламну кампанію – посилання знімуться, то текстові посилання розміщуються один раз – і назавжди. Для рекламодавця це дуже вигідно, адже йому не доведеться постійно поповнювати свій рекламний бюджет. А один раз розміщене посилання завжди приводитиме відвідувачів та передаватиме пошукові характеристики ресурсові, який рекламується.
Втім, безглуздо очікувати, що рекламодавець зверне увагу на ваш ресурс, якщо ви займаєтесь виключно републікацією чужого контенту – тобто створили сплог спеціально для заробітку. Саме тому розміщення прямих рекламних текстових посилань з тіла статей належить до другого рівня монетизації. Це вперше рекламодавцеві стають цікаві не тільки пошукові характеристики блога (безвідносно до сайта, якому вони належать), але й якість самого ресурсу.
Варто відзначити також і те, що ваша трафікоспроможність, як рекламного майданчику для текстових посилань, напряму залежить від тематичності останніх та вдало підібраного якоря (тексту, на якому стоїть посилання). Звісно, можна рекламувати сайти про підводних тварин на блозі про біржу Форекс. Але навряд чи таке посилання зуміє згенерувати достатній трафік, щоб задовольнити рекламодавця. З іншого боку – навіть нетематичні посилання можуть забезпечити дивовижно високу кількість переходів, якщо буде підібрано цікавий якір. Втім, про це можна дізнатися виключно шляхом експериментів. А ніхто, окрім автора, не знає краще, які теми цікавлять його аудиторію.
А що ж там з банерами?
Банерна реклама знаходиться приблизно на одному щаблі з текстовою – тобто також належить до другого рівня монетизації блога. Коли одні рекламодавці починають цікавитись можливістю розміщення текстової реклами на вашому блозі – в той же час інші можуть зацікавитись розміщенням на ньому банерів. Щоправда суть останніх уже майже цілковито орієнтується виключно на трафік, а також на «візуальне сприйняття» (те, що серед рекламників називають «показами»). Взагалі про банерну рекламу доволі цікаво та лаконічно писав Сергій Пішковцій, тому пропоную ознайомитися з його оглядом.
В загальному ж для банерної реклами, навіть більше, ніж для текстової, має значення якість аудиторії блога, адже SEO-ефект від цього виду реклами наближається до нуля.
В останній статті із цієї категорії, я розповім про третій – найвищий – рівень монетизації: розміщення контекстної реклами та тематичні банери.
За підтримки:
“Дипломчик” – якщо часу на написання курсових не залишається, але ви все ще турбуєтесь про якість – скористайтесь сервісом, який запропонує вам авторські дипломні.
Заказывайте ворота автоматические перед Новым годом
Photovision – в то время, как все большее колличество лабораторий переходит на цифровую печать, все еще можно найти профессиональный подход к сканированию фотопленки и печати аналогового фото.
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)