Автор фотографії:
Ефект ореола – це поняття соціальної психології. Основна його ідея полягає в тому, що ґрунтуючись лише на одній рисі людини, ми формуємо загальне враження про неї. Наприклад, якщо людина подобається вам зовнішньо – то ви швидш за все зробите висновок, що вона також володіє хорошим інтелектом, є висококласним спеціалістом у своїй сфері діяльності і звісно ж – відмінним комунікатором. Хоча насправді, ми не можемо знати про все це, ґрунтуючись лише на одній зовнішності.
Ефект ореола обожнюють політики, яким потрібно сформувати позитивне враження мас через кілька виступів на телебаченні. Ним користуються зірки кіно та естради. Не нехтують і топ-менеджери великих компаній.
Зрозуміла річ, що користь від ефекту ореола можуть отримувати і блогери!
Про щось подібне я колись давно писав у статті „Правило однієї сторінки”. Навряд чи вам вдасться кожного дня публікувати винятково цікавий та корисний матеріал, на збір матеріалів та написання якого було потрачено кілька десятків годин. Це фізично неможливо. Та й не потрібно.
Але для того, щоб у очах ваших відвідувачів ваш залишався корисним ресурсом та цінним джерелом компетентної інформації – час від часу писати детальні методологічні статті таки доведеться (звісно, лише в тому випадку, якщо ви ставитесь до блога, як до бізнесу).
Публікація таких wow-статей – це і є застосування ефекту ореолу в сфері блогінгу. Адже прочитавши одну-дві подібні статті, людина майже напевне вирішить підписатися на оновлення щоденника, хоча б для того, щоб ні в якому разі не пропустити наступну!
І якщо про ваш ресурс почнуть говорити:
– Пам’ятаєш блог Васі Пупкіна?
– Ні! А хто такий Вася Пупкін?
– Як це хто? Та це ж той блогер, який написав „99 способів плювати у стелю”
– О-о-о! Звісно знаю! Хто ж не читав „99 способів плювати у стелю”?
– значить ефект ореола почав діяти?
Звісно, wow-стаття, яка може стати важелем до створення ефекту ореола, не пишеться за годину. Вся її цінність полягає саме в тому, що таку статтю може написати тільки автор даного блога, і більше ніхто у світі. І саме це спонукає людей підписуватися на RSS-фід такого щоденника і ставати його регулярними читачами.
А ви готові інвестувати час та зусилля у створення ефекту ореола навколо вашого ресурсу?
За підтримки:
Экспертный Центр Крафтсерт сертификация на соответствие требованием стандартов ISO 9001
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)