І знову на ваших екранах та моніторах випуск щотижневої п’ятничної рубрики «3+2+1», в якій ви також станете свідками фінального випуску «Українського блогосимбіозу». Місяць закінчується, а отже: хто не встиг – той запізнився!
Але про все по-порядку:
3
- На стежку ставши цю круту… – це вступна стаття до нового проекту трьох доволі відомих українських блогерів G3D-а (Варщук Богдан), Lilumi (Андріїшин Михайло) та skinik-а (Юрко Червоний). Особисто від мене хлопцям велетенська повага – вони від слів перейшли до реальної справи і взялися за українізацію WordPress-а та всього, що з ним пов’язано (плагінів, тем тощо). Мало того – проект обіцяє бути куди більш амбітним і взяти «під своє тепле крильце» інші популярні CMS. Що ж, побажаємо успіху новому починанню та новому блогові! Будемо вірити, що українські версії щойно випущеного Вордпресу з’являтимуться на офіційному сайті раніше, ніж російські!
- Пророцтва для Macworld. Чим здивує нас Apple та його головний натхненник Стів Джобс у цьому році. Новою операційною системою, невіданою раніше технологією, а може інноваційним тач-скрін-планшетом, який за розмірами не надто відрізнятиметься від iPhone, а за функціональністю наближатиметься до MacBook?
- Інтернет – це великий лог наших дурниць – стаття Інтернетесси про вчорашню «подію» в електронній пошті. Учасники минулого блогкемпу безперечно розуміють, про що йдеться. Для всіх інших поясню: через неуважність (а може й незнання) організаторів розсилки, стандартний newsletter був розісланий таким чином, що перелік всіх e-mail-ів (а їх кількість за різними підрахунками коливалася від 400 до 800) став видним кожному отримувачеві. Тож надіславши відповідь на такий лист, людина автоматично надсилала її ще кільком сотням контактів. В результаті у електронці зав’язався справжнісінький чат! Власне – не бачу у цьому нічого особливого чи поганого – кожен може помилитися. Є навіть інформація, що внаслідок цієї помилки її винуватиця отримала 16 запрошень сконтактувати у LinkedIN (що само по собі – досить позитивна річ). Втім, не всі сповнені такого оптимізму! Саме про негативний бік та культуру користувачів можна прочитати у статті Надії Баловсяк, посилання на яку наведене вище.
+2
- The Manager FAQ – посібник по користуванню менеджером (керівником компанії або відділу) для працівників сфери ІТ. Стаття дозволяє трішечки розслабитись після важкого робочого дня і посміхнутися. А для працівників інформаційних технологій – ще й дізнатися: так навіщо ж їм все-таки потрібен менеджер?
- How to Fail: 25 Secrets Learned through Failure – спеціально для людей, які не лише увірували в кризу, але й нарешті призналися собі, що боком вона нікого не обійде (і їх у тому ж числі). Як пережити крах? Впасти, встати, обтріпатися і піти далі! А кому цієї поради замало, хай читає багатосторінкову детальну англомовну статтю, лінк на яку наданий вище! Загалом – дуже цікаво.
+1
- Twitter как маркетинговый инструмент. Виявляється, Твіттер можна сприймати не лише як сервіс для мікроблогінгу (який, до речі, набуває все більшої та більшої популярності серед українських користувачів), але й як цілком дієвий маркетинговий інструмент. Принаймні, це вже зрозуміли такі компанії як Dell, General Motors, Jet Blue, Virgin та багато інших. Дуже цікаве чтиво. Можливо, спонукатиме вас відкрити власний аккаунт (якщо у вас його ще немає).
Останній випуск «Українського блогосимбіозу»
- Блогема. Ворд зі всіх сил намагається виправити це слово на «богема», але йдеться тут про цікаве починання Юрка Опаренка aka Конспіратора, яке обіцяє невдовзі перетворитися на своєрідне друковане міні-видання про життя української блогосфери. За посиланням ви можете бачити перший випуск «Блогеми» (щоправда, поки що в лише в електронному форматі). До речі, туди потрапила і одна з моїх статей, що, звісно ж – надзвичайно приємно.
Оце й усе на сьогодні. Рубрика «3+2+1» прощається з вами до наступної п’ятниці! 🙂
За підтримки:
У вас до сих пор еще нет сайта? Buysite.in.ua – создание сайта в сжатые сроки, а главное – у нас, в Киеве!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)