• Что-то мне кажется, что поисковые машины скоро накрою и эту дырку 🙂 как пытаются выискивать блоки с покупными ссылками, так будут фильтровать блоки ссылок в начале и в конце поста. Но это еще не скоро.
    А вообще, текстовая реклама в статьях блогов ценится прежде всего за посетителей, а не, имхо, за сео-эффект.

  • Алексей Качаев, пошуковикам давно вже пора закрити основну “дірку” – свій механізм ранжування пошукових результатів, який в першу чергу базується на посиланнях на сайт з інших ресурсів. До тих пір, поки вони цього не зроблять, знаходитимуться браві SEO-шники, які використовуватимуть це собі на руку.

    А от що стосується відвідувачів з текстової реклами – то тут я з вами повністю згоден: хороший рекламодавець думає насамперед про залучення аудиторії, а не тільки про SЕО-ефект.

    Погодьтесь, я, як власник блога, маю право розміщувати рекламу в тому вигляді, в якому вважаю за доречне. Завдання пошуковиків при цьому, ранжувати сайт таким чином, щоб реклама не заважала створенню об”єктивних пошукових результатів.

    Найвеселіше, коли Яндекс понижує у своєму пошуку сайти, на яких стоїть блок Google AdSense, а Google при цьому ріже сайти, які використовують Яндекс Директ.

  • – Тепер наприкінці запису може бути опубліковано не більше трьох посилань (раніше було чотири)

    ті незважив що ПС враховують лише вагу лише по 5 посиланням, а так рахуємо: 2 посилання на початку, 3-5 в самомму тілі статті, 3 в кінці, + денеде 2-4 с ХАР проскакує, так скільки буде взагальному?

    а взагалі молодецт що ціну піднімаєш по людськи, а нетак як інші, побачили що є попит і заганяють ціну в 2-4 рази, попит падає, а блогер все одно вперсь рогом, хочу стільки і все, а результаті нетількі пусте місце на сторінці, ай гаманець ненаповнився

  • Українець, наскільки мені відомо, пошуковики враховують вагу всіх посилань (якщо посилань не 200, звісно). Просто вони ділять вагу сторінки рівномірно між всіма зовнішніми посиланнями. А отже – що більше посилань буде на сторінці – то менша вага передаватиметься кожним з них!

    Хоча у алгоритах пошуковиків ніхто не може бути впевненим до кінця… Одні говорять так, другі – інакше!

  • Привіт. Стосовно блогуна. Ти береш лише постові пропозиції? Але на деяких пише, що не можна згадувати про спонсорство, а потрібно лише опис чи певний текст посилання. У тебе завжди присутнє слово спонсор і лінк на когось. Рекламодавці не виступають?
    А тепер про головне – ще ніхто з читачів не жалівся, що ота реклама вже заколупала в кожному пості?

  • ELECTRIC, у мене в умовах реклами на Блогуні недвозначно написано, що я розміщую тільки постові і позначаю їх відповідними мітками. Тому ніхто не жалівся!

    Що стосується реакції читачів: ще ніхто не жалівся! 🙂 Ти будеш перший!

  • Мене особисто банально жабить брати участь в таких речах. Якщо мені щось подобається – піарю. Іноді піарю теми, якщо дуже попросять друзі і партнери. Але робити обмін… Фі.

  • none_smilodon, на мою думку, тут все залежить від того чи планує автор отримувати прибуток з блога, і якщо так – то яку стратегію монетизації він обрав. Все залежить тільки від цілей та вподобань автора.

    “Українська блогосфера” наразі монетизується через рекламу. Про три етапи, які я вважаю ідеальними для цього блога (та інших блогів, які обирають рекламну монетизацію) було написано раніше.


The Gamest Studio    Блог про інформаційні технології

    Реклама на Українській блогосфері

Опитування

Скільки ви заробляєте на блогах?

  • Поки що нічого не заробляю (46%, 88 Votes)
  • Не заробляю на блогах і не планую (25%, 48 Votes)
  • Більше $1000 (8%, 15 Votes)
  • До $30 на місяць (6%, 11 Votes)
  • $30 - $100 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $300 - $1000 на місяць (5%, 10 Votes)
  • $100 - $300 на місяць (5%, 9 Votes)

Total Voters: 191

Loading ... Loading ...
Welcome to Jar of Games - best free flash games portal

"Українська блогосфера: Блог про блоги у яскраво зелених тонах" допомагає блогерам-початківцям зробити перші кроки на шляху до створення, просування та розвитку свого власного блога. Швидке зростання популярності сервісів мікроблогінгу та соціальних мереж, таких як Twitter та Facebook позитивно вплинуло і суттєво спростило розвиток автономних блогів, які були й залишаються потужним інструментом особистого просування.

Якщо ви все ще вагаєтесь, чи потрібен вам автономний блог, "Українська блогосфера" спробує дати відповідь на це запитання. Розпочати знайомство зі світом блогінгу я б радив зі статті "Кому і навіщо потрібен блог". Наступним кроком стане вибір платформи.

Якщо ви, як і я у свій час, зупинилися на системі управління контентом Wordpress, то фактично всю необхідну інформацію знайдете у розділі "Як створити блог".

Окрім цього вам швидш за все здадуться цікавими статті:

Власний тематичний блог дасть вас змогу не лише ділитися своїми знаннями та досвідом із колегами, але й професійно розвиватися, завжди перебуваючи "на гребені хвилі". Хороший блог завжди збирає навколо себе тематичну спільноту та сприяє утвердженню автора, як експерта у вибраній ніші. Сьогодні провідні блогери дорого коштують, адже саме блог стає їхнім найбільш переконливим резюме при прийомі на роботу. Особливо, якщо такі автори пишуть на фахові теми. Окрім того, тематичний блог сам здатен перетворитися на бізнес і почати приносити прибуток.

Якщо ви давно розмірковували над можливістю створення власного блога, сподіваюся, "Українська блогосфера" стане саме тією "точкою входження" і тим ресурсом, який перетворить мрію на реальність. Не забудьте підписатися на оновлення "Української блогосфери", щоб отримувати свіжі статті через RSS-рідер або безпосередньо на пошту.