Спонсор запису:
Iskoteka.com – мабуть, найкращий блог про пошук в інтернеті!
Конкурс банерів – призовий фонд 500 грн. Перший серйозний банерний конкурс з грошовими призами в українській блогосфері!!!
Постійні відвідувачі «Української блогосфери» знають, що на минулі вихідні закінчилась акція «Український блогосимбіоз», за умовами якої кожен бажаючий блогер міг отримати безкоштовне посилання на свій ресурс. Як говориться: «Хто не встиг – той запізнився». Втім, можливість отримати посилання з цього блогу завжди залишається. Щоправда тепер – на комерційній основі. Але про це трішки згодом.
За місяць до акції долучилося 9 українських блогерів. Звісно результати важко назвати вражаючими – та все ж вони показують, що інтерес до подібних «обмінів лінками» у нас все-таки є (хоч і не такий високий, як я очікував).
Люди, які давно вже спостерігають за оновленнями на цьому блозі, знають, що я не шкодую посилань на по-справжньому цікаві та знакові статті української блогосфери. Але що більше вона розвивається – то менша ймовірність охопити всі цікаві ресурси. Для тих авторів, які хочуть гарантовано отримати лінк – діє розміщення посилань на рекламній основі.
Про текстову рекламу на «Українській блогосфері»
Зважаючи на підвищення популярності текстової реклами на блозі (не зважаючи на «кризу» – кількість рекламодавців продовжує зростати), я вирішив зробити кілька нововведень, які ви вже сьогодні зможете спостерігати у відповідному розділі.
Як і було обіцяно раніше – зростає вартість текстових посилань на початку та в кінці записів. Тепер спонсорське посилання на початку статті коштуватиме $5 (раніше було $4), а наприкінці статті – $3 (раніше було $2). Такі ціни давно вже діють для рекламодавців, які приходять через Блогун і повністю виправдали своє право на існування.
Але є й хороша новина – було зменшено загальну можливу кількість посилань зі статті. Тепер наприкінці запису може бути опубліковано не більше трьох посилань (раніше було чотири), що підвищить віддачу лінків для пошукових механізмів, оскільки тепер по них передаватиметься більша «вага». Варто звернути увагу, що вартість спонсорства місяця не змінилася. Вона, як і раніше, складає $60.
Але навіть це ще не все! Після довгих роздумів я таки вирішив змінити і графічне оформлення спонсорських посилань. Від тепер короткі SEO-анкори на зразок «тури у Францію» чи «дошка оголошень Казахстану» більше не з’являтимуться. Всі анкори будуть оточені коротким контекстним змістом, що робитиме їх привабливішими як для пошуковиків, так і для людей. Вигадувати навкололінковий текст може як рекламодавець, так і я (ознайомившись із ресурсом рекламодавця).
Найприємніше ж те, що для всіх рекламодавців, які раніше хоча б раз замовляли посилання на «Українській блогосфері» старі ціни діятимуть аж до Нового року (а нові вступлять у силу з 1 січня). Якщо ви думали над можливістю реклами тут – варто поспішити. Часу залишилося не так вже й багато.
В чому сенс текстової реклами
На разі текстова реклама є чи не найефективнішим способом розкрутки новостворених блогів, які перебувають в пошуках нової аудиторії. Якщо орієнтуватися на біржі посилань – то вартість одного посилання зі сторінки з PR3 там подекуди вже доходить до $1. І це при тому, що таке посилання зазвичай розміщується дрібним шрифтом у футері сайту (а отже ймовірність, що її помітить ключова аудиторія, впевнено прямує до нуля). Окрім того, вартість посилання вказується на один місяць – тобто для того, щоб отримувати від нього віддачу – потрібно постійно витрачати кошти.
Це, мабуть, основна причина, через яку я працюю з біржами посилань строго в односторонньому порядку (продаю, але не купую). Точніше – у мене є одна тестова рекламна компанія у Xap, але вона існує радше для перевірки, наскільки ефективним може виявитися такий спосіб. І поки що результати мене не надто тішать.
Зовсім інша справа – текстові посилання у тілі статей. По-перше – вони діють як справжня реклама, а не тільки як «інструмент для SEO» (хоча останнє також має неабияке значення). Відвідувачі бачать такі посилання, і якщо текст «якоря» видасться їм цікавим – вони обов’язково перейдуть на сайт рекламодавця.
Окрім того – текстова реклама розміщується раз і назавжди. Вона продовжуватиме залишатися на своєму місці і через рік і через 5 років (до того часу, поки існуватиме сам сайт).
Саме тому з такими агенціями, як Блогун я працюю у двосторонньому порядку: не лише продаю рекламу, але й купую її для просування власного блога.
Ось така сьогодні вийшла реклама реклами. А на закінчення – маленька ілюстрація того, про що я говорив:
Зима? Холодно? Утеплить ваш дом помогут материалы теплоизоляции
Японский форум – для тех, кто хочет знать о Японии не зная японского!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)