П’ятниця! Думаю, ви вже здогадуєтеся, що буде далі:
3
- Чудові безкоштовні сервіси для дизайнерів – у цій замітці Віталій ака Псих ділиться з нами набором чудових безкоштовних он-лайн сервісів для дизайнерів. Якщо ви малюєте у фотошопі або робите банери у Флеші, думаю, вам буде цікаво ознайомитися з новими інструментами, які не коштуватимуть ні копійки, але зможуть суттєво урізноманітнити ваш арсенал!
- Їздуни – ну цю подію я просто не міг проігнорувати! Андрій Поданенко відкрив особистий блог! І не лише відкрив, але й встиг ґрунтовно пояснити, чому деякі водії возять ломика біля своєї лівої ноги і що буває з тими, хто на дорозі корчить із себе «альфу» і «омегу».
- Як зросте відвідуваність, якщо ви почнете писати удвічі частіше – Коля Шлапак дає відповідь на запитання, яке віддавна турбує багатьох блогерів: «Наскільки відвідуваність блога залежить від частоти його оновлення». Але найцінніше у його (хай і статистично недосконалому) дослідженні те, що в ньому ми маємо змогу ознайомитися з конкретними цифрами, а не з необґрунтованими припущеннями.
+2
- What is More Important To Succeed Online: Business or Technical Skills?. У статті наведено перелік компаній, які зуміли досягнути успіху значною мірою через те, що їхні лідери мали певний різновид навичок: бізнесові або технічні! Тут же знаходимо спробу дати відповідь, які ж навички можна вважати найважливішими для досягнення успіху.
- 40 Ways to Deliver Killer Blog Content – це приклад тієї статті-списку, яка не дратує, а навпаки – захоплює з першого ж слова. Надзвичайно цікаві способи створення виняткового контенту, більшість із яких, хоч і є логічними, зазвичай не лежать на поверхні. Стаття змушує багато думати і багато запам’ятовувати. А при досконалому вивченні здатна забезпечити вас ідеями для публікацій щонайменше на наступний місяць.
+1
- [Псевдоновости] Консультант переходит на антикризисный план по чистке зубов. Ну а куди ж без неї – без кризи? Зважаючи на масове божевілля на явищі кризи, яке сьогодні хто тільки не обсмоктує, з’являється все більше та більше псевдоконсультантів, єдина мета яких – витягувати з клієнтів гроші, лякаючи їх кризою. А стаття, яка наведена вище, розкриває істинну сутність таких консультантів. Сміх, як відомо – не лише продовжує життя, але й вберігає від кризи… Сміємося разом!
Сьогодні знову потратив прірву часу на пошук толкових статей для першої частини цього огляду. Важко було знайти цікаві матеріали. Складається враження, що українська блогосфера живе коливаннями: злет-падіння, злет-падіння…
За підтримки:
Акція “Банероманія”! Розмісти свій банер на 15 днів абсолютно безкоштовно! “А ти підписався на Банероманію?!”
Блоґ Мішина Олега aka Style)r
Не знаете где купить чай? Обратитесь в интернет-магазин!
Схожі записи
Якщо вам сподобалася стаття, буду вдячний за її підтримку у соціальних мережах (Twitter, Facebook, Google+ та вКонтактє)